ممنوع الکار شدن 5000 راننده تاکسی در تهران

به گزارش مجله گذر عمر، معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ممنوع الکار شدن بیش از 5000 راننده تاکسی به علت عدم تزریق واکسن از اول بهمن ماه اطلاع داد.

ممنوع الکار شدن 5000 راننده تاکسی در تهران

به گزارش ایسنا، سید علی محتشمی اظهار کرد: براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا و طبق دستور وزارت کشور تاکسیرانانی که اقدام به واکسیناسیون کرونا نکردند، از ادامه فعالیت حمل و نقل درون شهری تا زمانی که اقدام به تزریق واکسن ننمایند، ممنوع الکار هستند.

وی با بیان این که آنالیز ها نشان داد که 5177 نفر از رانندگان تاکسی شهر تهران تا روز گذشته واکسن تزریق ننموده بودند، گفت: برهمین اساس پیامک و اطلاعیه ای برای آن ها ارسال شد تا نسبت به واکسیناسیون اقدام نمایند و به آن ها اعلام شد که از ابتدای بهمن ماه هرگونه ارائه خدمات حمل و نقل درون شهری برای آن ها ممنوع است تا زمانی که واکسن تزریق نمایند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان این که اطلاعات این 5177 نفر مشخص است و عوامل گشت کنترل و نظارت برابر آیین نامه انضباطی در صورت مشاهده فعالیت آن ها با آن ها برخورد می نماید.

اظهار کرد: بعلاوه به صورت سیستمی و هوشمند کلیه خدمات اداری آن ها معلق خواهد شد تا زمانی که نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام نموده و کارت معتبر واکسیناسیون خود را به یکی از ادارات هماهنگی امور تاکسیرانان ارائه نمایند.

محتشمی اضافه نمود: بعلاوه طی هماهنگی که با اتحادیه تاکسیرانان کشور انجام گرفته و با توجه به همه گیری امیکرون مقرر شده زمانی که تست کرونای راننده تاکسی مثبت شد و اطلاعات آن در سامانه وزارت بهداشت نهاده شد این اطلاعات در اختیار وزارت کشور و بعد از آن اتحادیه تاکسیرانان و سازمان تاکسیرانی شهر تهران قرار گیرد.

و از ادامه فعالیت رانندگان تاکسی که تست کرونایشان مثبت بود تا زمان بهبودی جلوگیری به عمل آید. البته از اول آذرماه تا به امروز تنها چهار راننده تاکسی در تهران مبتلا به کرونا شدند که تا زمان بهبودی از فعالیت آن ها جلوگیری شد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1030

به "ممنوع الکار شدن 5000 راننده تاکسی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوع الکار شدن 5000 راننده تاکسی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید