جایزه برای شناسایی مزارع بیت کوینی در قم

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/قم مدیرعامل شرکت برق استان قم، از اعطای جوایز به شناسایی کنندگان مزارع استخراج بیت کوین در قم خبرداد.

جایزه برای شناسایی مزارع بیت کوینی در قم

مهدی آهنین پنجه امروز در جمع مدیران استان قم گفت: خاموشی های اعمال شده در قم در مقایسه با استان تهران و البرز متوازن و نزدیک به هم تقسیم شده است؛ اگر 80 مگاوات صرفه جویی در بخش کشاورزی انجام گردد خاموشی در بخش خانگی به صفر می رسد.

وی اضافه نمود: ما درزمینهٔ تأمین برق با محدودیت روبرو هستیم وجود 20 هزار مشترک پرمصرف در قم وجود دارد که هزینه برق آن ها 16 درصد بیشتر از نرخ مصوب اعمال می گردد.

آهنین پنجه بیان نمود: 415 هزار مشترک خانگی در قم داریم که 100 هزار خانوار آن مشمول طرح امید و برق رایگان به علت مدیریت در مصرف برق می شوند.

جایزه برای شناسایی استخراج نمایندگان ارز دیجیتال

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان نام کرد: به افرادی که محل استخراج رمز ارزها را گزارش دهند 20 میلیون تومان جایزه اختصاص می یابد، طی روزهای گذشته شاهد استخراج رمز ارزها در بخش خانگی هستیم.

آهنین پنجه اضافه نمود: روز گذشته اندازه خاموشی ها در قم 100 مگاوات کمتر از دو روز قبل تر بود؛ بخش کشاورزی قم درمجموع 3 برابر بیشتر از سهمی که به آن ها اختصاص یافته انرژی مصرف می نمایند و تجهیزات بکار رفته در این بخش بسیار قدیمی و پرمصرف می باشد.

به گفته وی؛ از 12 شب تا 8 صبح استان قم فقط سهم 200 مگاواتی در مصرف برق دارد و از واحدهای تولیدی درخواست داریم شیفت های کاری شبانه خود از به ساعت 20 تا 12 شب تغییر دهند تا استان قم وارد خط قرمز مصرف برق نگردد.

وی گفت: سه بیمارستان کامکار، شهید بهشتی و امام رضا(ع) از قطعی برق معاف شدند و امکان افزایش مراکز درمانی دیگر به علت محدودیت های موجود وجود ندارد.

لازم به ذکر است؛ 8 درصد برق قم مربوط به دستگاه های اجرایی، مدارس و دانشگاه، 13 درصد در بخش کشاورزی، 30 درصد صنعت و 36 درصد مربوط به بخش خانگی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 799

به "جایزه برای شناسایی مزارع بیت کوینی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه برای شناسایی مزارع بیت کوینی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید