بزرگترین محموله واکسن کرونا وارد خراسان جنوبی می گردد

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: بزرگترین محموله واکسن کرونا امروز وارد خراسان جنوبی می گردد.

بزرگترین محموله واکسن کرونا وارد خراسان جنوبی می گردد

غلامرضا شریف زاده، امروز یکشنبه 14 شهریور به رسانه های گروهی گفت: این محموله شامل 68 هزار دُز واکسن کرونا است که از این تعداد 54 هزار دز واکسن سینوفارم، 12 هزار واکسن آسترازنکا و دو هزار دز واکسن برکت است.

به گزارش خبرنگاران، شریف زاده اضافه کرد: تا به امروز 360 هزار دز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شده است.

وی با بیان اینکه ورود محموله نو واکسن به استان، واکسیناسیون گروه های سنی و شغلی شتاب بیشتری می گیرد، توضیح داد: بر اساس آنالیز های وزارت بهداشت و درمان استان از قله پیک پنجم کرونا عبور نموده و وارد شیب نزولی بیماری شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی بیان نمود: کاهش آمار مبتلایان به کرونا و عبور از قله پیک پنجم کرونا در نتیجه رعایت شیوه نامه های بهداشتی همانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به وسیله مردم و اصناف استان بوده است.

شریف زاده با اشاره به اینکه شرایط کرونا در استان شکننده است، گفت: با کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان بازگشت به شرایط قبل و افزایش مبتلایان به کرونا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 830

به "بزرگترین محموله واکسن کرونا وارد خراسان جنوبی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین محموله واکسن کرونا وارد خراسان جنوبی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید