5 نمونه از برترین جاذبه های توریستی قطر (تور قطر ارزان)

به گزارش مجله گذر عمر، سلام نو:قطر که ریشه در غرب آسیا دارد و به عنوان یکی از بزرگ ترین دروازه های ترانزیت برای مسافران خارجی در دنیا مشهور است، کشوری مجلل و شاد است. مهمان نوازی مردم این کشور معروفیت دنیای دارد و یکی از دلایل مهمی است که مسافران را برای تعطیلات به قطر میکشاند.

5 نمونه از برترین جاذبه های توریستی قطر (تور قطر ارزان)

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

از برترین ورزش ها و فعالیت های ماجراجویی گرفته تا بعضی مکان های عالی برای بازدید در قطر، می توانید گزینه های متعددی برای لذت بردن در این بخش از دنیا پیدا کنید. درواقع قطر به علت ورزش های آبی، هنر، فرهنگ و مجموعه ای از جاذبه های تماشای بسیار محبوب است. این کشور هیچ مرزی نمی شناسد و به ارائه برترین خدمات به بازدیدکنندگان خود در تمام طول سال ادامه می دهد.

بنابراین اگر مسافری هستید که به رزرو تعطیلات در آخر هفته های طولانی فکر میکنید یا فقط می خواهید در خصوص برترین مقاصد دنیا بدانید، راهنمای درستی برای سفر بعدی شما به قطر در اینجا آمده است.

موزه هنرهای اسلامی

موزه هنرهای اسلامی در آغوش یک قاب آبی آرام و شفاف واقع شده است. همان طور که به جلو می روید از پلی روی آب می گذرید و خود را در فضای شگفت انگیز موزه مییابید. این موزه دارای یک عمارت سفید است. این موزه در زیر نور خورشید، دارای درخشش خیرهکننده و فضای جذابی است. وقتی به داخل آن قدم می زنید، از پیچیدگی درونی آن که به شدت با سادگی بیرونی آن در تضاد است، متحیر خواهید شد.

قلعه دوحه

این قلعه نظامی در مرکز دوحه واقع شده است و در سال 1927 ساخته شده است. این قلعه درنهایت به موزه تبدیل شد و اکنون دارای نمایش هایی است که دارای تزئینات چوبی، مواد باستانی ماهیگیری، نقاشی های روغنی و عکس های قدیمی است. اگر علاقه مند به درک بهتر تاریخ قطر و سبک زندگی ساکنان آن هستید، این قلعه یک روز لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. اما باشکوه ترین عنصر این قلعه قسمت بیرونی آن است. این قلعه دارای سازهای برجسته و عالی است و احساس محاصره شدن به وسیله چیزی کاملا قدرتمند را در شما ایجاد می نماید. شما از چشم انداز این بنای خیره کننده خوشتان می آید.

برج های بارزان

برج های بارزان دارای معماری باشکوهی هستند، اما برای لذت بردن از کل زیبایی آن ها، باید راه خود را به سمت قله طی کنید. با رسیدن به بالا، از تماشا منظره ها زیبا لذت ببرید. این عمارت در نوع خود کاملا عالی و دوست داشتنی است. از قلم نیاندازید که همراه خود دوربین داشته باشید، این مکان به علت اینکه محل خوبی برای عکاسی است، بسیار مشهور است.

موزه ملی قطر

طراحی موزه ملی قطر به قدری پیچیده است که بسیاری از افراد آن را به اشتباه یک شاهکار اوریگامی تصور میکنند. این عمارت سفید دارای لبه های خمیده است و در سطح معماری، بینظیر به نظر می رسد. این ساختمان در حال حاضر در دست ساخت است و به آرامی طراحی شگفت انگیز معمار را به واقعیت تبدیل می نماید.

مسجد کاتارا

مسجد کاتارا در وسط دهکده فرهنگی کاتارا قرار گرفته است، جایی که بعضی از معماری های خیره کننده زیبا در خاورمیانه در آن قرار دارند. طراحی مسجد کاتارا مانند مساجد معمولی در قطر نیست. این عمارت موزاییکی از کاشی های عمدتا آبی ساخته شده است که نمایی از رنگ های قرمز و زرد دارد. شما از طراحی ها و فضای داخلی پیچیده این مسجد شگفت زده خواهید شد. در کنار مسجد سه ستون میخ دار وجود دارد که به سمت آسمان بلند شده اند.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1190

به "5 نمونه از برترین جاذبه های توریستی قطر (تور قطر ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نمونه از برترین جاذبه های توریستی قطر (تور قطر ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید