154میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 154میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی و بهسازی 15واحدها تولیدی راکد و نیمه فعال استان اختصاص داده شد.

154میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سیدحشمت اله صمیمی دوست در نشست ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان اضافه کرد: باید در سال جهش فراوری با تمام ظرفیت ها و امکانات به واحدهای راکد و نیمه فعال حمایت کنیم و ضمن حفظ شرایط موجود واحدهای فعال هم با تمام ظرفیت اسمی به فراوری ادامه دهند.

وی اضافه کرد: 6 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات نیز برای 37واحد صنفی مشکل دار استان در نظر گرفته شد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: واحدهای فراوریی در استان که مشکل تامین آب و برق داشتند از جمله پتروشیمی گچساران و تعدادی واحد گلخانه ای مورد آنالیز نهاده شد و برای برطرف سریعتر مشکل آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

صمیمی دوست با اشاره به اهمیت رعایت شرایط زیست محیطی واحدهای مالی توضیح داد: بعضی از واحدهای فراوریی که این مشکل را دارند باید ضمن تعامل با محیط زیست استان به سمت فراهم کردن شرایط برای رسیدن به استاندارد لازم گام بردارند.

وی از همه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان خواست تا نسبت به زنجیره فراوری و اشتغال حساسیت بیشتری داشته باشند و بخش عمده اعتبارات و منابع بانکی را به سمت این بخش اختصاص دهند.

معاون هماهنگی با اشاره به موضوع نقل و انتقال و واگذاری طرح های فراوریی ادامه داد: سرمایه گذارانی که بخواهند واحدهای فراوریی نیمه فعال و یا راکد را خریداری کنند و آنها را فعال کنند و به ظرفیت اسمی برسانند مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، صمیمی دوست به فراهم کردن زیرساخت های لازم برای نواحی و شهرک های صنعتی استان که مسئله ای دارند تاکید نمود.

لازم به ذکر است که در این نشست تعداد 13واحد فراوریی استان که مشکلاتی داشتند مورد آنالیز نهاده شد و تصمیمات لازم به عنوان مصوبات جلسه اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 83

به "154میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "154میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید