وزیر صمت: خودروسازان بیش از 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکار هستند

به گزارش مجله گذر عمر، وزیر صمت از بدهی بیش از 20هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو به قطعه سازان اطلاع داد و گفت: خودروسازان 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهی دارند ولی برای حل این مشکل اخیرا اقداماتی صورت گرفته است.

وزیر صمت: خودروسازان بیش از 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکار هستند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید رضا فاطمی امین امشب در جلسه شورای اداری گیلان در سالن شهدای ناجا با بیان اینکه گیلان یکی استان های با ظرفیت خوب در حوزه صنعت است، اظهار کرد: در شهرستان صومعه سرا موضوعات مختلفی در حوزه نوغان و صنایع نساجی مطرح شد اما با اقدامات اجرا شده صنایع ابریشم راه اندازی اما برای ثبات باید زنجیره ایجاد شده و وزارت صمت آماده هر گونه یاری است.

وی با اشاره به نقش مؤثر گیلان در توسعه صنایع سلولوزی گفت: در حوزه صنایع چوب مسائلی عدیده ای در گیلان و شهرستان صومعه سرا وجود دارد که در تلاشیم تمامی این مسائل رفع گردد.

وزیر صمت با تأکید بر اینکه پروژه های نیمه تمام صنعتی باید در گیلان تکمیل گردد، اعلام کرد: دو هزار میلیارد تومان منابع برای تکمیل واحدهای صنعتی برای تکمیل 16 هزار طرح صنعتی در گیلان احتیاج است و با انجام اینکار برای دو هزار و 400 نفر اشتغال ایجاد می گردد.

به گفته فاطمی امین، گیلان ظرفیت مناسبی برای تحقق طرح های صنعتی این کار دارد و هفت خط کشتی رانی به آستاراخان خریداری شده و در تلاشیم این ظرفیت افزایش پیدا کند.

وی تسهیلات بانکی را مهم ترین معضل واحدهای تولیدی دانست و اضافه کرد: در این خصوص مکاتباتی با بانک های عامل و مروری انجام و به زودی این مسائل رفع خواهد شد.

وزیر صمت از بدهی بیش از دو 20هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو به قطعه سازان اطلاع داد و گفت: خودروسازان 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهی دارند اما برای حل این مشکل اخیراََ اقداماتی اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1044

به "وزیر صمت: خودروسازان بیش از 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکار هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر صمت: خودروسازان بیش از 27 هزار میلیارد تومان به قطعه سازان بدهکار هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید