تور ارزان ارمنستان: محصولات ایران خودرو به ارمنستان صادر می گردد

به گزارش مجله گذر عمر، احیای ارتباط با کشورهای همسایه چند ماهی است که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است. این روزها نوبت به کشور ارمنستان رسیده است. این کشور 3 میلیون نفری محصور در خشکی که مرز مشترک با ایران، ترکیه، آذربایجان و گرجستان دارد، سالانه 5 میلیارد دلار واردات دارد. در این میان دو کشور چین و روسیه سهم خوبی از این بازار دارند.

تور ارزان ارمنستان: محصولات ایران خودرو به ارمنستان صادر می گردد

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

چند وقتی است پیشنهاد واردات خودروهای وارداتی در ازای صادرات مطرح شده است تا بتوانند با واردات بدون انتقال ارز و خودروهایی که امکان خرید آن برای مردم وجود داشته باشد تا حدودی به شرایط بازار سامان دهد.

ایران و ارمنستان از نظر سیاسی و فرهنگی همکاری های زیادی با هم داشته اند، اما متأسفانه روابط مالی خیلی عقب تر از روابط سیاسی و فرهنگی بین دو کشور بوده است.

در جریان سفر وزیر صمت، رئیس سازمان توسعه تجارت و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به ارمنستان، در مراسمی با انتخاب نماینده، قرارداد توزیع محصولات ایران خودرو به این کشور به امضا رسید.

در دیدارهایی که در این سفر میان مقامات ایرانی و طرف ارمنستانی صورت گرفت، تصمیماتی در مورد راهبرد ایران خودرو برای ورود مجدد به بازار ارمنستان به عنوان دروازه ورود به کشورهای اتحادیه مالی اوراسیا اتخاذ شد.

بعلاوه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از مرکز تجاری ایران در ایروان و محل استقرار محصولات ایران خودرو در این مجموعه بازدید کرد و راهبرد و روینمودهای توسعه برند ایران خودرو در بازار ارمنستان را معین کرد. ایران خودور در کوشش است با ارائه تسهیلات و خدمات پس ازفروش در دسترس سهم خود را در بازارها دنیا افزایش دهد.

دکتر مهدی خطیبی بعلاوه از محل ارائه خدمات پس ازفروش پیشنهادی شریک تجاری، فضاهای مرتبط با سالن فروش، فضای اداری، فضای تعمیرگاهی و … بازدید کرد.

در این مجموعه علاوه بر محصولات سواری ایران خودرو، فروش سایر محصولات و توانمندی های گروه صنعتی از جمله ایساکو و ایران خودرو دیزل هم استفاده خواهد شد که این مدل و رویه همکاری، برای سایر بازارهای صادراتی نیز موردتوجه قرار خواهد گرفت.

در جریان نشست ها و دیدارهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با مقامات ارمنستانی، برنامه های 2 سال آینده از جمله در حوزه همکاری با تاکسی رانی و پلیس ارمنستان به نماینده ایران خودرو ابلاغ شد.

بعلاوه با تأکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو مقرر شد، ساز و کار ارائه خدمات پس ازفروش و امداد جاده ای برای محصولات ایران خودرویی مسافران ایرانی در ایروان نهایی گردد؛ به نحوی که هزینه خدمات به صورت ریالی با ایساکو تسویه گردد.

صادرات خودرو از ایران و محصولات ایران خودرو و سایپا در حالی صورت می گیرد که مسئولان مربوطه به ویژه در شورای رقابت بارها تأکید نموده اند که از مهم ترین دلایل نابه سامانی بازار خودرو کمبود عرضه در مقابل تقاضا است و تا هنگامی که فراوری افزایش نیافته و عرضه بیشتر نگردد شرایط بازار چندان بهبود پیدا نخواهد کرد.

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1144

به "تور ارزان ارمنستان: محصولات ایران خودرو به ارمنستان صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: محصولات ایران خودرو به ارمنستان صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید