نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی گردد

به گزارش مجله گذر عمر، خبرگزاری خبرنگاران- جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با توجه به احتمال شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا نمایشگاه بهاره سال جاری در قزوین برگزار نمی گردد.

نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم در شرایط ویژه کرونایی از هر تصمیم و اقدامات ارگان ها و سازمان هایی که منجر به تجمع مردمی گردد با جدیت جلوگیری می گردد.

وی گفت: سال جاری برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و هم یاری به رونق کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب، فروش فوق العاده نوروزی اصناف جایگزین نمایشگاه های فروش بهاره می گردد.

حبیبی رعایت حال مردم به وسیله اصناف را در این ایام ضروری دانست و توضیح داد: از اصناف و بازاریان انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را با جدیت در دستور کار قرار دهند و در شرایطی که نمایشگاه بهاره برگزار نخواهد شد در روزهای انتهای سال رعایت حال مردم را مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین افزود: دست فروش ها با طرح مشترک شهرداری ها، نیروی انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران، در ایام نوروز ساماندهی می شوند بعلاوه در این ایام فعالیت کسبه و اصناف تا ساعت 20:30 خواهد بود و در صورت تخلف مغازه فرد خاطی تا انتها تعطیلات نوروز پلمپ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 812

به "نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید