مدارک دانشجویان دانشکده فنی گلپایگان از دانشگاه صنعتی اصفهان صادر می گردد

به گزارش مجله گذر عمر، وزیر علوم گفت: با ادغام دانشکده فنی مهندسی گلپایگان به دانشگاه صنعتی اصفهان امکان استفاده از امکانات این دانشگاه برای دانشجویان گلپایگان فراهم می گردد و مدرک آنان نیز از دانشگاه صنعتی صادر می گردد.

مدارک دانشجویان دانشکده فنی گلپایگان از دانشگاه صنعتی اصفهان صادر می گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در حاشیه معارفه رئیس نو دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تجمیع مراکز آموزش عالی دولتی، بعضی دانشکده ها می بایست زیرمجموعه دانشگاه های مادر در استان اصفهان قرار گیرد که بر این اساس دانشکده فنی مهندسی گلپایگان زیرمجموعه دانشگاه صنعتی اصفهان قرار خواهد گرفت.

زلفی گل اضافه نمود: دانشکده فنی مهندسی گلپایگان می تواند از امکانات دانشگاه صنعتی اصفهان استفاده و مدرک صادر شده برای دانشجویان نیز از دانشگاه صنعتی صادر خواهد شد که به سود دانشجویان آن دانشکده نیز خواهد بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره آخرین شرایط دومرحله ای شدن کنکور سراسری گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی کنکور طی 2 سال آینده باید دو مرحله ای برگزار گردد و ما به عنوان مجری مصوبات شورای انقلاب فرهنگی ملزم به اجرای آن هستیم و اگر این مصوبه تا دو سال آینده تغییری نکند، اجرا خواهد شد.

وی درباره آخرین شرایط بازگشایی دانشگاه ها نیز اظهار کرد: با توجه به ورود سویه نو ویروس به کشور و با توجه به اینکه بیشتر دانشجویان دانشگاه ها غیربومی و ساکن خوابگاه هستند، این موضوع باید به صورت حساس دنبال گردد و همه موارد از قبیل نحوه استقرار دانشجویان در خوابگاه، شیوه های پخت و پز غذا و سایر موارد مورد توجه قرار گیرد تا بتوان دانشگاه ها را بازگشایی کرد؛ البته تمام دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که پروپوزال آن ها مصوب شده است، ملزم به حضور در دانشگاه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1006

به "مدارک دانشجویان دانشکده فنی گلپایگان از دانشگاه صنعتی اصفهان صادر می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مدارک دانشجویان دانشکده فنی گلپایگان از دانشگاه صنعتی اصفهان صادر می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارک دانشجویان دانشکده فنی گلپایگان از دانشگاه صنعتی اصفهان صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید