تور استانبول ارزان: مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 ، بخش اول

به گزارش مجله گذر عمر، نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 | فروردین و اردیبهشت 98

نمایشگاه ها در مقیاس بزرگ، رویدادهای جهانی ساماندهی شده ای می باشند که به وسیله دولت ها تسهیل می شود تا برای خدمت آموزش عمومی، اشتراک گذاری نوآوری و پیشرفت و توسعه همکاری ها باشد. از زمان آغاز اولین نمایشگاه بزرگ در سال 1851 در لندن، نمایشگاه ها از جمله موارد مهم برای الهام بخشیدن بشریت بوده و امروزه نیز در مقیاس و میزان ها و بازدیدکنندگان بسیار همچنان در حال برگزاری می باشند. همانطور که در گذشته هر ماه نمایشگاه های مهم کشورهای همسایه مانند امارات، ترکیه و آذربایجان را آنالیز می کردیم، در این مطلب نیز قصد داریم تا مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 | بخش اول که همزمان با فروردین و اردیبهشت ماه 98 می باشد را تشریح نماییم. به علت تعدد نمایشگاه های این ماه، در دو بخش این مطلب را شرح داده که در این قسمت بخش اول را در زیر مشاهده خواهید کرد پس با خبرنگاران همراه شوید.

تور استانبول ارزان: مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 ، بخش اول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

نمایشگاه صنایع دریایی استانبول | Exposhipping Expomaritt 2019

این نمایشگاه در تاریخ 2 الی 5 آپریل 2019 (13 الی 16 فروردین 98) در محل Viaport Marina Tuzla در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 | بخش اول می باشد، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و کنفرانس صنایع دریایی بوده و فضایی است تا بزرگان صنعت کشتی سازی و شرکت های تابعه بین المللی در آن حضور پیدا نمایند. این رویداد را می توان قوی ترین مجموعه برای بازاریابی در بخش صنایع دریایی دانست. منطقه اوزلا مهمترین ناحیه کشتی سازی با بالاترین ظرفیت بوده که در بین قاره آسیا و اروپا و در جنوب استانبول قرار گرفته است. 93 کارخانه کشتیرانی در منطقه توزلا واقع شده اند. در سال های گذشته بیش از 250 شرکت کشتی سازی از 62 کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشته که نزدیک به 600 برند را به خود اختصاص می داده اند. علاوه بر این بیش از 7 هزار بازتماشاماینده که اغلب آن ها را متخصصان تشکیل می داده نیز از این رویداد تماشا کرده اند.

نمایشگاه مد کفش استانبول | AYMOD 2019

این نمایشگاه در تاریخ 3 الی 6 اپریل 2019 (14 الی 17 فروردین 98) در محل CNR Expo Yesilkoy در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که در عین حال از جمله قدیمی ترین و برترین و مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 | بخش اول می باشد، شصت و یکمین نمایشگاه بین المللی کفش و پاپوش، بزرگترین نمایشگاه کشور ترکیه و دومین نمایشگاه بزرگ این صنعت در جهان بوده که در بخش اول ماه اپریل می باشد. در سال گذشته بیش از 400 شرکت نماینده با بیش از هزار برند از کفش در این رویداد شرکت کرده اند. این رویداد به وسیله بنیاد تحقیق و توسعه و آموزش ترکیه به نام TASEV و KOSGEB پشتیبانی می شود. آخرین نوع از محصولات کلاسیک و مد روز از کفش های زنانه، مردانه، بچگانه، چکمه ها، دمپایی ها و … در اینجا نمایش داده خواهد شد. در سال گذشته در حدود 42 هزار نفر از این نمایشگاه در فضایی به وسعت 60 هزار متر مربع تماشا کرده که به غیر از برندهای ملی و بین المللی، کمیته ای شامل 600 نفر از 80 کشور جهان نیز در آن حضور خواهند داشت.

نمایشگاه اتومکانیک استانبول | AUTOMECHANIKA ISTANBUL 2019

این نمایشگاه در تاریخ 4 الی 7 اپریل 2019 (15 الی 18 فروردین 98) در محل Tüyap Exhibition and Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو می باشد نمایشگاه اتومکانیک یکی از پیروز ترین رویدادها در فرانکفورت می باشد، حا اینکه این مکان در استانبول محلی برای کسب و کار کشورهای جهان سوم می باشد. این نمایشگاه تمام زنجیره فرایند خودرو پس از نقطه فروش تا زمان دفع و بازیافت زباله آن را ارائه می نماید. این یکی از بزرگترین رویدادها در زمینه قطعات، سیستم ها، بدنه و رنگ، شستشو و آی تی و … می باشد. در سال های گذشته این نمایشگاه با بیش از 1300 غرفه دار از 38 کشور جهان در فضایی به مساحت 38 هزار متر مربع برگزار شده که نزدیک به 46 هزار بازتماشاماینده از آن تماشا نمودند.

نمایشگاه انرژی خورشیدی استانبول | SOLAREX ISTANBUL 2019

این نمایشگاه در تاریخ 4 الی 6 اپریل 2019 (15 الی 17 فروردین 98) در محل İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی خورشیدی و فناوری های وابسته به آن می باشد از جمله جالب توجه ترین و مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 | بخش اول به شمار می رود. این یک پلتفرم تجاری است که در آن آخرین تکنولوژی های جهان در زمینه انرژی خورشیدی و محصولات تازه فراوری شده در ترکیه در آن ارائه می شود. این رویداد شامل بخش های مختلفی از جمله سمپوزیوم ها و کنفرانس ها نیز می باشد که سازمان های حاضر از این طریق به خصوص در زمینه تامین اقتصادی و سرمایه گذار سخنرانی هایی را برگزار خواهند کرد.

نمایشگاه اینترکلین استانبول | INTERCLEAN Istanbul 2019

این نمایشگاه در تاریخ 10 الی 12 اپریل 2019 (21 الی 23 فروردین 98) در محل Istanbul Congress Center در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یک رویداد در خصوص تجهیزات شوینده می باشد. اگر شما به عنوان یک غرفه دار یا بازتماشاماینده باشید، این رویداد که در بخش اول ماه اپریل برگزار می شود به شما ثابت خواهد نمود که هیچ زمانی هیجان انگیزتر از این نمایشگاه برای عضو شدن در صنعت حرفه ای تمیز کردن وجود ندارد. از جمله مواردی که در این رویداد با آن برخورد خواهید داشت شامل مواد شیمیایی، شوینده ها، پودرها و از این دست موارد خواهد بود. از سوی دیگر تجهیزات مربوط به کارواش، کنترل حشرات، تمیزنماینده پنجره های بیرونی برج ها، تجهیزات خشک شویی و از این دست نیز در اینجا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد. نمایشگاه اینترکلین در سال 2017 به پیروزیت بزرگی دست پیداکرد. با وجود اینککه دومین دوره برگزاری از این رویداد بود اما توانست بیش از 2 هزار بازتماشاماینده را به سوی خود جذب کرده که نزدیک به 27 درصد از آن ها بین المللی بودند. از طرف دیگر با وجود اینکه بر روی این نمایشگاه تمرکزی ملی اجرا شده بود بیش از 100 برند بین المللی نیز جذب این رویداد شدند.

نمایشگاه ترافیک استانبول | Intertraffic Istanbul 2019

این نمایشگاه در تاریخ 10 الی 12 اپریل 2019 (21 الی 23 فروردین 98) در محل İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که دهمین نمایشگاه بین المللی زیرساخت، مدیریت ترافیک، امنیت جاده ای و سیستم های پارک می باشد از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 | بخش اول است. این رویداد که دروازه ای است برای بازار تکنولوژیکی ترافیک در ترکیه و کشورهای اطراف آن، مواردی از قبیل چراغ های خیابانی، ساختارهای جاده ای، تکنولوژی های ریلی، تجهیزات خیابانی، تجهیزات اضطراری و … به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه میراث فرهنگی استانبول | HERITAGE ISTANBUL 2019

این نمایشگاه در تاریخ 11 الی 13 اپریل 2018 (22 الی 24 فروردین 98) در محل Hilton İstanbul Bosphorus در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که چهارمین نمایشگاه بین المللی باستان شناسی و تکنولوژی موزه ها و کنفرانس های مرتبط با آن می باشد از جمله هنرمندانه ترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 و در بخش اول این ماه است. فن آوری های تازه باعث ایجاد منافع در سطح جهان می شود. غنی سازی ارتباطات، تکنیک های جمع آوری موسسات، نگهداری و انتقال این میراث به آیندگان، بازسازی، باستان شناسی و … از جمله تمامی مواردی است که در این رویداد به آن ها اشاراه خواهد شد. علاوه بر نمایش تکنولوژی ها در زمینه های مربوطه، سخنرانی های قابل توجهی نیز از بزرگان باستان شناسی برگزار می شود. در سال گذشته 114 شرکت از 16 کشور جهان در این رویداد حضور داشته که این نمایشگاه را در مساحتی بیش از 2500 متر مربع برگزار کرده اند. از سوی دیگر نزدیک به 8 هزار بازتماشاماینده حضور داشته و 86 سخنران در زمینه های میراثی و باستان شناسی صحبت نمودند.

نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی استانبول | IDEX Istanbul 2019

این نمایشگاه در تاریخ 11 الی 14 اپریل 2019 (22 الی 25 فروردین 98) در محل CNR Expo Yesilkoy در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد. این رویداد که شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات دندانپزشکی می باشد از جمله مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 | بخش اول بوده که یکی از سه نمایشگاه تجاری بزرگ در زمینه بهداشت دهان و دندان و تنها رویداد صنعت دندانپزشکی در ترکیه است. این رویداد صنعت خود را با 500 میلیون دلار پشتیبانی کرده و ا سال 2023 این مبلغ به یک میلیارد دلار خواهد رسید. انتظار می رود که بیش از 1100 برند از بیش از 300 شرکت در این نمایشگاه حضور پیدا نمایند. بسیاری از متخصصان دانشکده های دندانپزشکی، مدیران بیمارستان ها، پزشکان ارشد، کلینیک های دندانپزشکی، از سراسر جهان در این رویداد شرکت خواهند کرد. بسیاری از غرفه داران از آلمالن، اتریش، ایالات متحده، امارات، روسیه و انگلستان نیز در این رویداد شرکت کرده و رکوردی را با حضور بیش از 100 شرکت خارجی ثبت خواهد نمود. در سال گذشته بیش از 400 برند از 75 کشور جهان در این نمایشگاه که در مساحتی به میزان 15 هزار مترمربع بود حضور داشته و بیش از 16 هزار بازتماشاماینده از آن تماشا کرده اند.

کشور ترکیه به علت موقیعیتی که بین قاره های آسیا و اروپا قرار گرفته و بعلاوه شهر استانبول که بین دو دریای مهم واقع شده است باعث شده تا از لحاظ تجاری موقعیتی بسیار مناسب داشته تا بتواند در زمینه دسترسی به محصولات اروپایی و آسیایی به طور همزمان توانمند باشد. از این رو حضور در نمایشگاه های این کشور به نوعی دسترسی به اطلاعات و فناوری های کشورهای اروپایی را تسهیل می نماید. هتل و پرواز خود را در تور استانبول خریداری کرده و برای شرکت در این نمایشگاه ها، راهی سفر شوید.

منبع: www.expointurkey.org

منبع: الی گشت
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1056

به "تور استانبول ارزان: مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 ، بخش اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: مهمترین نمایشگاه های استانبول در اپریل 2019 ، بخش اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید