طرح سرمایه گذاری گردشگری در بخش خبوشان فاروج آنالیز شد

به گزارش مجله گذر عمر، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فاروج از آنالیز طرح سرمایه گذاری گردشگری در بخش خبوشان شهرستان فاروج اطلاع داد.

طرح سرمایه گذاری گردشگری در بخش خبوشان فاروج آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، مجید سعیدیان روز پنج شنبه اول خردادماه 99 با اشاره به برگزاری نشست آنالیز تخصصی سرمایه گذاری طبیعت گردی و بوم گردی بخش خبوشان شهرستان فاروج، اضافه کرد: طرح عظیم ترین مجتمع توریستی، تفریحی و گردشگری در منطقه تیتکانلو با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال مورد آنالیز نهاده شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی فاروج با بیان اینکه طرح گردشگری منطقه تیتکانلو اشتغال زایی خوبی را در شهرستان ایجاد می نماید، گفت: در راستای سیاست های حمایتی، مساعدت های بیشتری از مراجع ذی ربط در جهت تسهیل فرایند سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

سعیدیان اضافه کرد: با موافقت اعضا با طرح ارائه شده، در اسرع وقت مقدمات لازم برای شروع این پروژه گردشگری در بخش خبوشان شهرستان فاروج در دستور کار قرار می گیرد.

تیتکانلو یکی از شهرهای شهرستان فاروج و مرکز بخش خبوشان است. شغل اغلب مردم این منطقه کشاورزی است و این شهر یکی از عظیم ترین تولیدکنندگان انگور و کشمش در منطقه محسوب می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 69

به "طرح سرمایه گذاری گردشگری در بخش خبوشان فاروج آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سرمایه گذاری گردشگری در بخش خبوشان فاروج آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید