دولت پرو کشور را یک هفته قرنطینه خواهد نمود

به گزارش مجله گذر عمر، خبرگزاری خبرنگاران- در پی افزایش شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در پرو، دولت این کشور تصمیم گرفت به مدت یک هفته عید پاک، محدودیت های قرنطینه ای در کشور اعمال کند.

دولت پرو کشور را یک هفته قرنطینه خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران؛ در پی افزایش شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در پرو، دولت این کشور تصمیم گرفت به مدت یک هفته عید پاک، محدودیت های قرنطینه ای در کشور اعمال کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دولت پرو روز چهارشنبه بیان کرد این کشور در راستای مقابله با بیماری همه گیر کرونا در هفته عید پاک، همه فعالیت های تجاری را تعطیل می نماید و حمل و نقل هوایی و زمینی را نیز متوقف خواهد نمود.

ویولتا برمودس، نخست وزیر پرو به مطبوعات گفت: به مناسبت چهار روز هفته مقدس (عید پاک)، در کشور قرنطینه اعمال خواهد شد. وی اضافه کرد هدف از این کار، جلوگیری از ازدحام مردم است. طبق گفته مقامات، جابجایی مردم فقط با پای پیاده یا با دوچرخه و فقط برای خرید کالا های اساسی مجاز خواهد بود.

بازار ها، داروخانه ها و بانک ها تنها مکان هایی هستند که بین 1 تا 4 آوریل باز خواهند بود. حمل و نقل هوایی و زمینی نیز از 1 تا 3 آوریل تعلیق خواهد شد. منع رفت و آمد ها و نیز منع برگزاری جلسات برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و گردهمایی های مردمی همچنان ادامه خواهد داشت.

از زمان آ غاز شیوع بیماری کرونا در دنیا، کشور پرو حدود 49 هزار و 500 مرگ ناشی از ویروس کرونا و 1.4 میلیون ابتلا به این ویروس را ثبت نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 583

به "دولت پرو کشور را یک هفته قرنطینه خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت پرو کشور را یک هفته قرنطینه خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید