درخشش سه شرکت گروه اقتصادی گردشگری در اجلاس تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری

به گزارش مجله گذر عمر، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با روز ملی کیفیت، در اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری که آبان سال جاری در تهران برگزار گردید، از سه شرکت تابعه گروه اقتصادی گردشگری تقدیر شد.

درخشش سه شرکت گروه اقتصادی گردشگری در اجلاس تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در اجلاس مذکور، شرکت های توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان، احیا استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب پیروز به دریافت لوح تقدیر و تندیس در کیفیت و نوآوری شدند.

شرکت توسعه تولید صنایع و معادن ماهان سیرجان، پیروز به دریافت نشان لیاقت کیفیت و بهره وری سازمانی، در اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری شد.

در این اجلاس بعلاوه بعلاوه از شرکت های احیا استیل فولاد بافت و مجتمع فولاد صنعت بناب با اعطای لوح زرین و تندیس تقدیر شد.

اجلاس سراسری تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری ، به مناسبت بزرگداشت روز ملی کیفیت و یادآوری جایگاه کیفیت در فرآیند توسعه پایدار، با حضور 68 شرکت آبان ماه سال جاری در تهران برگزار گردید.

شرکت فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ ماهان و بازوی اجرایی آن در بخش معدن است که در حال حاضر عملیات استخراج و فروش سنگ آهن از توده معدنی شماره 5 گل گهر سیرجان را برعهده دارد.

مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروهای متعهد، متخصص و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان ترین و فعال ترین مجموعه های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با برترین کیفیت روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

کارخانه احیا استیل فولاد بافت، بزرگترین و تنها مجتمع صنعتی بزرگ منطقه در سطح سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه است که در سال 1398 افتتاح و به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 955

به "درخشش سه شرکت گروه اقتصادی گردشگری در اجلاس تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش سه شرکت گروه اقتصادی گردشگری در اجلاس تقدیر از واحدهای پیشرو در کیفیت و نوآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید