ثبات قیمت و کمبود نقدینگی چالش های مهم اصناف اردستان

به گزارش مجله گذر عمر، رییس اتاق اصناف اردستان گفت: ثبات قیمت و کمبود نقدینگی از چالش های مهم اصناف شهرستان اردستان است.

ثبات قیمت و کمبود نقدینگی چالش های مهم اصناف اردستان

به گزارش از ، داود ملکی رییس اتاق اصناف اردستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال اخیر 260 پرونده تخلف در اتاق اصناف اردستان تشکیل و با همکاری نیروی انتظامی و گشت تعزیرات به آن ها رسیدگی شده است.

او با بیان اینکه بیش از 150 واحد صنفی هم بدون پروانه در اردستان فعالیت می کردند، اضافه نمود: به این واحد های صنفی اخطار لازم داده شده است و اگر اقدام به دریافت پروانه نکنند طی یک بازه زمانی پلمب خواهند شد.

رییس اتاق اصناف اردستان اعلام نمود: در سال گذشته و اوایل سال جاری به علت کرونا و رکود موجود در بازار، افزایش ناگهانی قیمت ها را شاهد بودیم و بعضی از کالای اساسی تا حدود 60 تا 100 درصد افزایش قیمت داشتند.

اواضافه کرد: این امر بیشتر تابع قیمت های کشوری و استانی بوده و توزیع کالا های اساسی برای تنظیم بازار و تثبیت قیمت ها در اردستان در حال اجرا است.

ملکی نبود ثبات قیمت و کمبود نقدینگی را از چالش های موجود در بین اصناف شهرستان دانست و توضیح داد: در زمان شیوع کرونا 100 نفر از اصناف هر کدام 300 هزار تومان مورد تخفیف تمدید یا صدور پروانه قرار گرفتند و به اصناف ضعیف و خسارت دیده و به مبتلایان بیماری کرونا هم یاری هایی شد.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 816

به "ثبات قیمت و کمبود نقدینگی چالش های مهم اصناف اردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات قیمت و کمبود نقدینگی چالش های مهم اصناف اردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید