اینها برترین کارت های اعتباری خطوط هوایی برای مسافران هستند

به گزارش مجله گذر عمر، برترین کارت های اعتباری خطوط هوایی برای مسافران کارت هایی می باشد که در هر پروازی که مسافر انجام می دهد، امتیازات مجذوب کننده و متنوعی را به او بدهد. اگر اهل سفرهای هوایی هستید، باید به شما بگوییم که داشتن برترین کارت های اعتباری خطوط هوایی برای شما پرسود خواهد بود. شما با استفاده از این کارت ها می توانید خدمات متنوعی را از شرکت های هوایی و یا فرودگاه ها دریافت کنید. شرکت ها براساس تعداد دفعات سفر به شما امتیاز می دهند که با جمع شدن این امتیازات خدماتی که به شما تعلق می گیرد، متنوع تر شده و مجذوب کنندهیت استفاده از این کارت ها برای علاقه مندان به سفر چندین برابر می گردد.

اینها برترین کارت های اعتباری خطوط هوایی برای مسافران هستند

مسافران با امتیازهایی که در کارت های اعتباری خطوط هوایی خود جمع نموده اند، می توانند خدمات متنوعی مانند کوپن های اقامت، هدیه های خوش آمدگویی، بیمه مسافرتی و دسترسی رایگان به سالن فرودگاه را دریافت کنند. بسیاری از دارندگان این کارت های اعتباری معتقدند که خدمات ارائه شده با استفاده از این کارت ها برای آن ها بسیار ارزشمند و کاربردی بوده است. برای تهیه بلیط هواپیما به مقصد شهرهای مختلف ایران و دنیا می توانید به بخش فروش بلیط سایت خبرنگاران مراجعه نمایید و با بهترین قیمت در اسرع وقت بلیط پرواز خود را به مقصد مورد نظر بخرید و با خیلی راحت سفری هوایی خود را تجربه نمایید.

بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی چه ویژگی هایی دارند؟

شرکت های مختلفی در زمینه ارائه کارت های اعتباری خطوط هوایی در نقاط مختلف دنیا فعالیت دارند که خدمات و امکانات هریک از شرکت ها متنوع و بعضا رقابتی می باشد. شرکت های ارائه دهنده کارت های اعتباری معمولا برای یک خط هوایی به صورت ویژه خدمات ارائه می دهند که این موضوع برای کسانی که با خطوط هوایی مختلف پرواز می کنند، ناخوشایند است. در زمان انتخاب کارت های اعتباری خطوط هوایی به این نکته حتما توجه نمایید که در فرودگاه نزدیک محل سکونت شما چه شرکت هوایی بیشتر فعالیت دارد و شما تمایل دارید برای سفرهای داخلی و خارجی خود از کدام شرکت هوایی بلیط تهیه نمایید.

به کارمزد سالانه هر کارت و مزایایی که برای جبران آن ارائه می دهند نیز نگاهی بیندازید. نکته مهم این است که شما اهداف سفر و بودجه خود را در نظر بگیرید و سپس با توجه به این نکات بهترین کارت اعتباری خطوط هوایی را برای خود انتخاب نمایید. بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی به مسافران این امکان را می دهد تا از خدماتی که در فرودگاه ها و یا داخل پرواز ارائه می گردد، برحسب امتیازی که در کارت خود دارند به صورت رایگان و یا با تخفیف استفاده کنند که بعضی از این خدمات روی کیفیت سفر مسافران تاثیر مثبت بسزایی می گذارد. اگر دوست دارید در خصوص بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی بیشتر اطلاعات داشته باشید، این مقاله خبرنگاران را تا سرانجام دنبال کنید.

1. کارت اعتباری ویزا خطوط هوایی آلاسکا | بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی

اگر ساکن کشورهای شمال غربی اقیانوس آرام و یا آلاسکا هستید و یا به صورت مداوم به این بخش از دنیا سفر می کنید، ویزا کارت اعتباری خطوط هوایی آلاسکا گزینه مناسبی برای شما می باشد. این کارت اعتباری به وسیله بانک های آمریکا به مسافران خطوط هوایی آلاسکا خدمات ارائه می دهد، کارت اعتباری خطوط هوایی آلاسکا مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • به ازای خرید بلیط به ارزش 2000 دلار در 90 روز اول افتتاح حساب، به صاحب کارت اعتباری 40000 امتیاز به عنوان جایزه تعلق می گیرد.
  • به ازای هر 2 امتیاز 1 دلار به دارندگان این کارت اعتباری هدیه تعلق می گیرد.
  • اگر در سه ماه اول افتتاح حساب و یا در ماه اول سال 3000 دلار خرید کنید، گواهی کرایه به ارزش 121 دلار (99 دلار به علاوه 22 دلار برای مالیات و کارمزد) به صاحب کار تعلق می گیرد.
  • یک چمدان به صورت رایگان و رزرو برای 6 همراه.
  • دارندگان ویزا کارت اعتباری خطوط هوایی آلاسکا در خرید بلیط های روزانه خود تا 50 درصد و در خرید دیگر بلیط ها تا 20 درصد تخفیف می گیرند.

2.کارت دلتا اسکای مایلز پلاتینیوم امریکن اکسپرس

بسیاری از بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی دنیا سالانه کمتر از 100 دلار به عنوان کارمزد دریافت می کنند، اما بعضی از کارت ها در ازای مزایای بیشتر هزینه بیشتری نیز از صاحبان کارت های اعتباری می گیرند. کارت اعتباری دلتا اسکای مایلز پلاتینیوم امریکن اکسپرس یکی از این کارت ها می باشد که سالانه 250 دلار به ازای دادن مزایای بیشتر دریافت می نماید.

با توجه به اینکه دلتا ایرلاین یکی از بزرگترین خطوط هوایی دنیا می باشد و شما در راستا رفت و آمد هوایی خود از این خطوط هوایی زیاد استفاده می کنید، تهیه کارت اعتباری این خطوط هوایی انتخابی هوشمندانه برای مسافران می باشد. مسافرانی که کارت دلتا اسکای مایلز پلاتینیوم امریکن اکسپرس را دارند، خدمات متنوعی را از این مجموعه دریافت می کنند.

  • تخفیف 39 دلاری برای بازدید از باشگاه دلتا اسکای.
  • یک چمدان تحویل شده به صورت رایگان و رزرو بلیط با 8همراه برای دارندگان کارت .
  • 20 درصد تخفیف برای خریدهای داخل پرواز.
  • اولویت سوار شدن برای صاحبان این کارت.
  • تراکنش خارجی بدون کارمزد.

3. کارت اعتباری یونایتد اکسپلورر | بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی

کارت اعتباری یونایتد اکسپلورر یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای داخلی و خارجی می باشد، این کارت در بین بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی واقع شده است. علت مجذوب کنندهیت این کارت اعتباری برای مسافران دریافت نکردن هیچ کارمزدی در سال اول می باشد. دارندگان این کارت بعد از سال اول باید به صورت سالانه 95 دلار به عنوان کارمزد پرداخت کنند.

  • به ازای خرید 3000 دلار در 90 روز اول افتتاح حساب، به صاحب کارت اعتباری 60000 امتیاز به عنوان جایزه تعلق می گیرد.
  • به ازای هر 2 امتیاز 1 دلار به دارندگان این کارت اعتباری یونایتد اکسپلورر جایزه تعلق می گیرد.
  • به ازای هر 12000 دلاری که روی کارت خرج گردد، صاحب کارت 500 امتیاز کسب می نماید و درجه کارت اول بالا می رود.
  • یک چمدان تحویل شده به صورت رایگان و رزرو بلیط برای 1 همراه.
  • تخفیف 25% پس از خرید بلیط پرواز یونایتد اکسپلورر.
  • اولویت سوار شدن به هواپیما برای دارندگان کارت اعتباری یونایتد اکسپلورر.

4. کارت اعتباری شات وست رپید ریوارد

برخلاف سایر کارت های اعتباری خطوط هوایی، کارت های شات وست رپید ریوارد خدمات چمدان های چک شده رایگان را به دارندگان این کارت اعتباری ارائه نمی دهد، این شرکت هواپیمایی حضور بین المللی زیادی در خارج از دریای کارائیب، مکزیک و آمریکای مرکزی ندارد و سفرهای این شرکت های هوایی محدود به داخل آمریکا می باشد. از جمله خدماتی که دارندگان این کارت های اعتباری دریافت می کنند، می توان به:

  • به ازای خرید 1000 دلار در 90 روز اول افتتاح حساب، به صاحب کارت اعتباری 40000 امتیاز به عنوان جایزه تعلق می گیرد.
  • 6000 امتیاز جایزه در هر سال با پرداخت هزینه سالانه 99 دلاری کارت.
  • به ازای هر 10000 دلاری که خرج می کنید، 1500 امتیاز واجد شرایط به سمت شرایط نخبگان.
  • تخفیف 25% پس از خرید بلیط پرواز.

5. مستر کارت Aadvantage Aviator Red World Elite

این کارت اعتباری خطوط هوایی در اولین خرید بلیط به مسافران هدیه خوشامد گویی می دهد و از محبوبیت زیادی در بین مسافران برخوردار است. از آنجایی که امریکن ایرلاینز بزرگترین ایرلاین در دنیا می باشد، کارت اعتباری آن نیز جز بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی محسوب می گردد وانتخاب اغلب مسافران سفرهای هوایی است. این کارت اعتباری با خدمات متنوع خود در پی جلب رضایت مشتریان وفادار خود می باشد، از جمله خدمات این کارت اعتباری می توان به:

  • دارندگان این کارت اعتباری به ازای خرید اولین بلیط و پرداخت 99 دلار هزینه کارمزد سالانه کارت در 90 روز اول افتتاح حساب، 50000 امتیاز هدیه دریافت می کنند.
  • یک گواهی برای همراه، به صورت سالانه به ارزش 99 دلار به اضافه مالیات و کارمزد، زمانی به دارندگان این کارت تعلق می گیرد که 20000 دلار در یک سال خرج نموده باشند و کارت حداقل تا 45 روز بعد از پر شدن دوره یکساله فعال باشد.
  • یک چمدان تحویل شده به صورت رایگان و رزرو بلیط برای 4 همراه.
  • حداکثر مبلغ 25 دلار در صورت حساب خرید اینترنت وای فای در پرواز به صورت سالانه برای مشتریان کسر می گردد.
  • 25 درصد تخفیف برای خرید غذا و نوشیدنی در هواپیما.
  • سوار شدن با اولویت برای دارندگان این کارت اعتباری.

6. کارت جت بلو پلاس | بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی

خطوط هوایی جت بلو پلاس در سواحل شرقی آمریکا، منطقه کارائیب و شمال آمریکای جنوبی حضور فعالی دارد و اغلب پروازهای این شرکت هوایی به این منطقه ها می باشد. این شرکت هوایی به نسبت دیگر شرکت های هواپیمایی آمریکا نقش کم رنگ تری را در جابه جایی مسافران آمریکایی ایفا می کنند. این ایرلاین به مسافران خود اینترنت وای فای را به صورت رایگان ارائه می دهد و مسافران پروازهای این شرکت هوایی فضای پای بیشتری نسبت به هر ایرلاین داخلی دیگر در آمریکا دارند. از جمله خدماتی که به دارندگان این کارت اعتباری ارائه می گردد، می توان به:

  • دارندگان کارت اعتباری جت بلو پلاس به ازای خرید 1000 دلاری در 90 روز اول افتتاح حساب خود 60000 امتیاز هدیه می گیرند.
  • 5000 امتیاز به صورت سالانه به دارندگان این کارت های اعتباری خطوط هوایی تعلق می گیرد.
  • وقتی یک بسته تعطیلات جت بلو به ارزش 100 دلار یا بیشتر رزرو می کنید، یک اعتبار 100 دلاری در صورت حساب دریافت می کنید.
  • بالاترین امتیازات این کارت اعتباری به مسافرانی تعلق می گیرد که حداقل در یک سال 50000 دلار بلیط خریداری نموده باشند.
  • یک چمدان تحویل شده به صورت رایگان و رزرو بلیط برای 4 همراه.
  • برای دارندگان کارت اعتباری جت بلو 50 درصد تخفیف برای صرف غذا و نوشیدنی در هواپیما در نظر گرفته می گردد.

نتیجه گیری | بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی

کارت های اعتباری به خصوص کارت های اعتباری خطوط هوایی همیشه مزایا و معایبی دارد که علاقه مندان سفر باید براساس احتیاج خود مناسب ترین کارت اعتباری را تهیه کنند. در واقع کارت اعتباری وجود ندارد که برای همه مناسب باشد و این شرایط شماست که مشخص می نماید چه کارت اعتباری برای سفر شما ارزان تر می باشد. در زمان تهیه کارت های اعتباری خطوط هوایی باید حتما توجه کنید که کدام خطوط هوایی در فرودگاه های محلی شما حضور گسترده تری دارند و اینکه ترجیح می دهید سفرهای داخلی، بین المللی یا هر دو را با کدام خطوط هوایی تجربه کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم 6 مورد از بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی را به همراه خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهند به شما معرفی کنیم تا بتوانید نسبت به انتخاب بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی دید کاملی، داشته باشید. برای سفر به شهرها و کشورهای مختلف می توانید، تور و یا بلیط پرواز به مقصد مورد نظر خود را به صورت 24 ساعته از مجموعه حرفه ای و خوش سابقه خبرنگاران تهیه نمایید. سایت خبرنگاران به صورت شبانه روزی به علاقه مندان سفر خدمات ارائه می دهد.

1. بهترین کارت های اعتباری خطوط هوایی کدام است؟

از جمله بهترین کارت های خطوط هوایی می توان به کارت اعتباری ویزا خطوط هوایی آلاسکا، کارت جت بلو پلاس، کارت دلتا اسکای مایلز پلاتینیوم امریکن اکسپرس، مستر کارت Aadvantage Aviator Red World Elite، کارت اعتباری شات وست رپید ریوارد، کارت اعتباری یونایتد اکسپلورر اشاره نمود.

2. دارندگان کارت اعتباری یونایتد اکسپلورر چه خدماتی را دریافت می کنند؟

  • دارندگان کارت اعتباری یونایتد اکسپلورر با خرید 3000 دلار در سه ماه اول افتتاح کارت می توانند، 60000 امتیاز جایزه دریافت کنند.
  • به ازای هر 12000 دلاری که دارندگان این کارت اعتباری خرج می کنند، 500 امتیاز به آنها تعلق می گیرد.
  • اولویت سوار شدن به هواپیما.

3. دارندگان کارت اعتباری Aadvantage Aviator Red World Elite چه خدماتی را دریافت می کنند؟

به ازای خرید اولین بلیط و پرداخت 99 دلار هزینه کارمزد سالانه در سه ماه اول افتتاح حساب به مشتریان 50000 امتیاز می دهند.

  • یک چمدان تحویل شده به صورت رایگان و رزرو بلیط برای 4 همراه جز خدمات ویژه ای است که دارندگان این کارت اعتباری آن را دریافت می کنند.
  • 25 درصد تخفیف برای خرید غذا و نوشیدنی در هواپیما به دارندگان این کارت اعتباری تعلق می گیرد.
  • سوار شدن با اولویت برای دارندگان این کارت اعتباری جز مزیت های مجذوب کننده این کارت اعتباری می باشد.

مطالب مرتبط:

با این نکات ایمنی خود را در سفرهای هوایی افزایش دهید

سفر هوایی به آنتالیا چگونه است؟

نکات کاربردی برای سفر هوایی با بچه ها

منبع: الی گشت
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1180

به "اینها برترین کارت های اعتباری خطوط هوایی برای مسافران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینها برترین کارت های اعتباری خطوط هوایی برای مسافران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید