تور ارزان ترکیه: در چه فصلی به چه شهری از ترکیه سفر کنیم

به گزارش مجله گذر عمر، شهرهای مهم ترکیه مانند استانبول، آنتالیا، ازمیر، کوش آداسی و آنکارا هر کدام مشخصه هایی دارند که مقتضی است در زمان مناسب به آنجا سفر کرد. از این روی در این پست شما را جهت خرید بلیط هواپیما به مقاصد شهرهای ترکیه در زمان های خوب هدایت می کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید. بعلاوه جهت خرید تورهای ترکیه مانند تور استانبول، تور آنتالیا و یا تور کوش آداسی می توانید با کارشناسان بخش تور نقطه پرواز تماس بگیرید تا شما را جهت خرید تور هدایت بکنند.

تور ارزان ترکیه: در چه فصلی به چه شهری از ترکیه سفر کنیم

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

سفر به استانبول

استانبول شهری است که معمولاً فصل خاصی برای آن نمی توان در نظر گرفت. البته در تابستان و در آغاز سال نو میلادی یعنی ماه ژانویه این شهر شلوغ تر از ماه های دیگر سال است ولی هر کدام از ماه ها مجذوب کنندهیت های خاص خود را دارد. برای مثال معمولاً زمستان ها و حتی در روزهای برفی می توان به مراکز خرید رفت، از غذاهای خوشمزه استانبول استفاده کرد و خوش گذراند. به غیر از فصل هایی از نظر دمای هوا شاخصه مسافرت را تحت تاثیر قرار می دهند، فاکتور مهم دیگر در سفر به استانبول فستیوال خرید استانبول است که هر سال در فصل بهار شاهد آن هستیم. در این زمان حتی شما می توانید با خرید بلیط لحظه آخری استانبول از کمترین قیمت برای تور خود بهره ببرید.

سفر به ازمیر

ازمیر معمولاً در فصل بهار و تابستان متقاضی بیشتری دارد. برای سفر به این شهر می توانید از ایرلاین های ترکیه برای سفر بهره ببرید. در مورد تور ازمیر هم می توانید با کارشناسان بخش تور در شرکت نقطه پرواز تماس حاصل فرمائید تا شما را هدایت نمایند.

سفر به آنکارا

آنکارا کمتر شناخته شده ای است که به علت وجود سفارت ها در این شهر به مرکز سیاسی ترکیه تبدیل شده است. مسافرینی که بلیط هواپیما آنکارا خرید می نمایند، معمولاً برای کارهای انگشت نگاری و وقت سفارت به این شهر سفر می نمایند. پس می توان گفت این شهر نیز همچون استانبول، یک شهر چهار فصل برای سفر است. مهم نیست که در چه فصلی سفر می کنید مهم این است که کارهای ویزای شما در زمان مناسب انجام گیرد.

سفر به کوش آداسی

کوش آداسی با آب و هوای بسیار مجذوب کننده خود در فصل تابستان و پائیز مسافران زیادی را از سراسر جهان به مت خود می کشاند. برترین راه برای سفر به این شهر زیبا و توریستی، خرید تور کوش آداسی می باشد که همکاران ما در نقطه پرواز با برترین کارگزاری ها برای هتل ها همکاری می نمایند و برترین نرخ ها را می توانید از ما دریافت کنید. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید با شماره تلفن 75134000 تماس حاصل فرمائید.

سفر به آنتالیا

همانطور که در ابتدا گفته شد، پروازهای ترک برترین گزینه برای سفر به آنتالیا می باشند و با توجه به ساحلی بودن این شهر، بسیاری از کسانی که به آنتالیا سفر می نمایند در پی شنا کردن و آفتاب گرفتن هستند، به همین علت در فصل های سرد سال آنتالیا مکان مناسبی برای سرگرمی نمی باشد، اگرچه بیشتر هتل ها مجهز به استخر سرپوشیده هستند ولی لذت شنا کردن را در زمستان از دست خواهید داد.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1157

به "تور ارزان ترکیه: در چه فصلی به چه شهری از ترکیه سفر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: در چه فصلی به چه شهری از ترکیه سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید