یک هزار و 500 واحد هدف طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر است

به گزارش مجله گذر عمر، کاشانی گفت: یک هزار و 500 کارگاه هدف اجرای طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر در استان سمنان محسوب می شود

یک هزار و 500 واحد هدف طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت:طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر به منظور حفظ و صیانت از نیروی کار و سلامت کارگران، از اهداف راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به صورت سراسری آغاز شد.

وی با اشاره به هدفگذاری بازدید از یکهزار و 500 کارگاه در قالب طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر در استان سمنان، گفت: گروه های معدن، صنعت و ساختمان اولویت های کارگاه ها در اجرای طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر در استان سمنان محسوب می شوند.

وی ابراز داشت: اگر کسانی در مورد قوانین و بازرسی کار مباحثی برای مطرح شدن دارند با شماره تلفن 31609224 اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تماس بگیرند و این اداره آماده بررسی ها در این زمینه است.

کاشانی ادامه داد: در قالب این بازرسی ها، قوانین و مقررات مربوط به ایمنی به کارگاه ها ابلاغ و نقاط پرخطر شناسایی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به ضرورت ارایه آموزش در محیط های کارگری به منظور ارتقای سطح ایمنی کارگران اضافه نمود: 6 هزار و 500 نفرساعت آموزش طی نیمه نخست سال 1401 از طریق بازرسین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ارایه شد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1191

به "یک هزار و 500 واحد هدف طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار و 500 واحد هدف طرح بازرسی از کارگاه های پرخطر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید