پیشنهاد 19 میلیارد تومانی تیم صنعتی به ستاره پرسپولیس

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران: لیست ورودی و خروجی های پرسپولیس برای لیگ برتر بیست و دوم، طولانی شده است. در شرایطی که این باشگاه هر روز از یک خرید تازه رونمایی می نماید، رفته رفته آن هایی که جایشان در ترکیب تنگ می گردد، آهنگ جدایی سر می دهند.

پیشنهاد 19 میلیارد تومانی تیم صنعتی به ستاره پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، بعد از جدایی چند بازیکن فصل پیش این باشگاه، این روز ها خبر جدایی احتمالی احسان پهلوان، هافبک موردعلاقه یحیی گل محمدی هم به گوش می رسد. پهلوان که از او در پرسپولیس به عنوان پسر یحیی نام می برند، حس نموده که با ورود سروش رفیعی و ترافیک خط میانی پرسپولیس جایی در اندیشه های سرمربی برای فصل بعد نخواهد داشت. این در حالی است که این روز ها شایعه ورود سعید صادقی به پرسپولیس هم مطرح شده و اگر او هم سرخپوش گردد بعید است احسان بختی برای بازی در ترکیب داشته باشد.

همزمان با این حدس ها و کش دار شدن مذاکره پهلوان با باشگاه پرسپولیس، مدیربرنامه های این بازیکن هم در اظهارنظری خبرساز عنوان نموده موکلش پیشنهادی 19 میلیاردی از یک تیم صنعتی داشته و اصراری برای ماندن پهلوان در پرسپولیس نیست. این خبر مصادف شده با شایعه ای که عنوان می گردد هافبک پرسپولیس در لیست خرید جواد نکونام برای فولاد قرار گرفته است. با کنار هم قرار گذاشتن این موارد و با پذیرش این موضوع که مدیربرنامه های پهلوان واقعیت را گفته باشد، به نظر می رسد باشگاه فولاد برای راضی کردن احسان پهلوان جهت حضور در اهواز حاضر به پرداخت 19 میلیارد تومان شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1140

به "پیشنهاد 19 میلیارد تومانی تیم صنعتی به ستاره پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 19 میلیارد تومانی تیم صنعتی به ستاره پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید