جدایی آل کثیر خیلی به ضرر پرسپولیس نخواهد بود ، بیرانوند نمی خواهد قبول کند که اشتباه نموده است!

به گزارش مجله گذر عمر، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است در نقل وانتقالات پیش از فصل سرخپوشان خیلی نیازی به خرید بازیکن نو نداشتند و حفظ ستاره های فصل گذشته اتفاق خوبی بود.

جدایی آل کثیر خیلی به ضرر پرسپولیس نخواهد بود ، بیرانوند نمی خواهد قبول کند که اشتباه نموده است!

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل حلالی درباره شرایط پرسپولیس در نقل وانتقالات و شرایط آماده سازی پیش فصل سرخپوشان گفت: پرسپولیس علی رغم اینکه خیلی دیر وارد بازار نقل وانتقالات شد، اما اتفاقات خوبی در این مسیر برای سرخپوشان رقم خورد. پرسپولیس فصل گذشته تقریباً تیم کاملی بود و احتیاج آنچنانی به ریخت و پاش نداشت، بنابراین بمب پرسپولیس در نقل وانتقالات حفظ ستاره های فصل گذشته بود که با نظر یحیی گل محمدی این اتفاق هم افتاد و بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس در تیم ماندند.

وی ادامه داد: غیر از حاشیه هایی که در فسخ قرارداد بیرانوند به وجود آمد، پرسپولیس تقریباً براساس کمبودهایش بازیکن گرفته است و فکر می کنم مدیران باشگاه اگر بتوانند یک مهاجم خارجی خوب هم جذب نمایند تیم کامل می گردد. البته در این بین آل کثیر هم از جمع سرخپوشان جدا شد و باید به تصمیم او احترام بگذاریم. آل کثیر مسائل مالی برایش اهمیت داشت و براساس آن تصمیم گیری کرد.

حلالی خاطر نشان کرد: به عقیده من جدایی آل کثیر خیلی به ضرر پرسپولیس نبود. فصل گذشته هم وقتی لوکادیا که در مدت کوتاهی تأثیرگذار بود، از پرسپولیس جدا شد، تیم متحدتر شد و هیچ مسئله ای پیش نیامد و بازیکنان دیگر مثل محمد عمری فرصت پیدا کردند تا خودشان را نشان دهند. من فکر می کنم اگر پرسپولیس یک دفاع چپ خوب هم بتواند جذب کند می تواند ضعف های این ناحیه را هم بهبود ببخشد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اختلافی که بین پیروانی و بیرانوند به وجود آمده است، گفت: خیلی نباید روی این موضوع زوم کرد، چون قطعاً با گذشت زمان این مسئله حل می گردد. به هر حال بیرانوند اشتباه کرد و متأسفانه نمی خواهد قبول کند. بیرانوند باید درک کند که کجا بازی می نماید و پرسپولیس بدون او هم پابرجا می ماند، البته معتقدم که نه تنها بیرانوند بلکه تمام بازیکنان و کادر فنی باید به لحاظ مالی تأمین شوند تا با تمرکز بالا و خیال راحت فوتبال شان را بازی نمایند.

وی درباره قرعه کشی لیگ و بازی های سخت پرسپولیس در پنج هفته اول توضیح داد: برترین زمان این است که با تیم های مدعی لیگ در هفته های ابتدایی بازی کنیم، چون هنوز تیم ها صد درصد آماده نیستند و خیلی شناختی از هم ندارند، اما استخوان بندی پرسپولیس حفظ شده است و هماهنگی بازیکنان و شناخت کادر فنی می تواند به پرسپولیس یاری کند. هفته های ابتدایی خیلی برای تیم ها مهم است و پرسپولیس اگر بتواند لیگ را خوب آغاز کند و امتیازات حساس هفته های اول را کسب کند با خیال راحت تری در هفته های پایانی لیگ کار کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 تیر 1402 بروزرسانی: 23 تیر 1402 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1314

به "جدایی آل کثیر خیلی به ضرر پرسپولیس نخواهد بود ، بیرانوند نمی خواهد قبول کند که اشتباه نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی آل کثیر خیلی به ضرر پرسپولیس نخواهد بود ، بیرانوند نمی خواهد قبول کند که اشتباه نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید