نقش آفرینی بازیگران نون. خ در سریال رادیویی قلب بنفش

به گزارش مجله گذر عمر، از امشب، سوم خرداد ماه، سریال رادیویی قلب بنفش با حضور تعدادی از بازیگران سریال تلویزیونی نون. خ و هنرمندان اداره کل هنر های نمایشی رادیو از رادیو نمایش پخش می گردد.

نقش آفرینی بازیگران نون. خ در سریال رادیویی قلب بنفش

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی رادیو، مجموعه رادیویی قلب بنفش توسط داریوش روحی نوشته شده که به معایب و محاسن فضای مجازی می پردازد. داستان این نمایش از آنجا شروع می گردد که در سالگرد ازدواج در خانواده ای ایرانی، مادر خانواده گوشی هوشمند هدیه می گیرد واین هدیه سر شروع فاصله میان اعضای خانواده و دور شدن آن ها به واسطه حضور بیش از اندازه در فضای مجازی می گردد.

قلب بنفش به کارگردانی میرطاهر مظلومی، سریالی رادیویی با درون مایه اجتماعی و طنز است که در 5 قسمت با حضور چند تن از بازیگران سریال نون. خ و هنرمندان رادیو در اداره کل هنر های نمایشی رادیو فراوری شده است. همچنین برای نخستین بار در رادیو نمایش ناهید میرکاشی به عنوان شاعر، اشعاری را در ارتباط با داستان نمایش سروده که در فواصل نمایش با صدای او پخش می گردد.

در این مجموعه رادیویی هنرمندانی، چون علی اصغر دریایی، کرامت رودساز، حمید یزدانی، عباس توفیقی، فریدون محرابی، مسعود زنوزی راد، سیروس سپهری، یوسف کرمی، مهرخ افضلی، فریبا طاهری، ندا قاسمی، مونا صفی، نگین خواجه نصیر، آتنا مهیاری، شهرزاد دانه کار و شیما جان قربان به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین فرشاد آذرنیا تهیه کنندگی، مهدی طهماسبی گویندگی، نازنین حسن پور افکتوری و مجید آینه صدابرداری این سریال رادیویی را بر عهده دارند.

قلب بنفش از امشب سوم خردادماه ساعت 19 از رادیو نمایش پخش می گردد و از روز دوشنبه ساعت 19:30 به روی آنتن این شبکه رادیویی می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 74

به "نقش آفرینی بازیگران نون. خ در سریال رادیویی قلب بنفش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آفرینی بازیگران نون. خ در سریال رادیویی قلب بنفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید