مورد عجیب یک پرسپولیسی!

به گزارش مجله گذر عمر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای دهمین ملاقات فصل جاری مقابل ملوان در بندر انزلی آماده می نماید که همچنان با معضل مصدومیت های عجیب بازیکنان خود روبرو است. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که فصل را با دوری وحید امیری به علت جراحی از ناحیه کمر شروع کرد رفته رفته با آسیب دیدگی شاگردان خود روبرو شد تا بار ها مجبور به تغییر در ترکیب تیمش گردد.

مورد عجیب یک پرسپولیسی!

امید عالیشاه، فرشاد فرجی، حامد پاکدل، مهدی عبدی، کمال کامیابی نیا، شیخ دیاباته، میلاد سرلک و… جزو بازیکنانی بودند که با مصدومیت های گاه و بیگاه خود باعث تغییر در ترکیب اصلی شدند.

مصدومیت در حالی بین بازیکنان پرسپولیس سرایت پیدا کرد که بیشتر آن ها نیمکت نشین بودند و کمترین دقایق حضور در زمین مسابقه را تجربه کردند. حالا پرسپولیس برای دهمین بازی بار دیگر یکی از نیمکت نشینان همیشگی خود در فصل جاری را نمی تواند در اختیار داشته باشد.

حامد پاکدل مهاجم سرخپوشان که تا به امروز کمترین زمان حضور در پرسپولیس را بین مهاجمان تیم داشته است به علت آسیب دیدگی برای چهارمین هفته متوالی نمی تواند برای این تیم بازی کند. او در حالی کمترین تأثیر را در جمع آوری 18 امتیاز از 9 ملاقات این تیم داشته است که یورگن لوکادیا به تنهایی با پنج گل زده بار آن ها را بر دوش می کشد.

مصدومیتی که یحیی گل محمدی علت اصلی آن را زمین تمرین این تیم عنوان نموده است و هیچ بعید نیست چنین مسأله ای باعث مصاحبه یحیی گل محمدی علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گردد که صحبت درباره احتمال برکناری اش همچنان به گوش می رسد!

منبع: فرارو
انتشار: 28 مهر 1401 بروزرسانی: 28 مهر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1199

به "مورد عجیب یک پرسپولیسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورد عجیب یک پرسپولیسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید