مقاله: آشنایی با انواع شیر آلات برای بازسازی ملک

به گزارش مجله گذر عمر، شیرآلات مسی نیز اغلب رنگ تیره ای دارند اما در عین حال بسیار شیک و جذاب هستند و بیشتر مناسب سینک های کلاسیک هستند. برای اینکه این نوع شیرآلات همواره زیبا و چشمگیر باقی بمانند باید مرتب تمیز شوند. این نوع شیرآلات مناسب آشپزخانه هایی است که خیلی نور زیادی ندارند.

مقاله: آشنایی با انواع شیر آلات برای بازسازی ملک

شیرهای آب توپی بیشتر در آشپزخانه کاربرد دارند. این نوع شیرهای آب اولین نوع شیرهای بدون واشر هستند که با یک اهرم کار می نمایند یک توپ پلاستیکی یا فلزی که داخل بدنه شیر قرار گرفته را کنترل می نماید. با همین اهرم تکی شدت و دمای آب تنظیم می گردد.

شیرالات با روکش استیل: مقاومت در برابر خوردگی (اگر ضد زنگ باشد) قیمت مناسب.

شیرالات با روکش برنج: سنگین و بادوام احتمال خوردگی کم فلزدر برخورد با اب سخت.

شیرهای دیسکی سرامیکی از جمله مدرن ترین شیرآلات هستند. این نوع شیرها نیز تک اهرمی هستند و اهرم آن ها به روی. شیر آب دیسکی، آب سرد و گرم را داخل یک مخزن که به آن کارتریج تعادل فشار گفته می گردد ترکیب می نماید. این نوع شیرآلات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و نسبت به سایر شیرآلات کمتر نیاز به تعمیر خواهند داشت.

در بخش خارجی یا همان پوشش خارجی شیرآلات نیز که توجه بیشتر ما را به خود جلب می نماید، معمولا کارخانه ها از فلزاتی همچون برنج، برنز، مس یا استیل استفاده می نمایند که معمول ترین نوع آبکاری استیل است و دیگر فلزات برای سفارش های خاص و منحصربه فرد استفاده می شوند. اما بهترین نوع آبکاری در بازار به PVD معروف است.

منبع مقاله: آشنایی با انواع شیر آلات برای بازسازی ملک

انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 716

به "مقاله: آشنایی با انواع شیر آلات برای بازسازی ملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با انواع شیر آلات برای بازسازی ملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید