قیمت جدید نان در تهران اعلام شده است؟

به گزارش مجله گذر عمر، تهران (پانا) - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت هنوز قیمت نان در تهران رسما افزایش نیافته است و قیمت سال قبل اجرا می گردد.

قیمت جدید نان در تهران اعلام شده است؟

به گزارش صدا و سیما، یدالله صادقی با بیان اینکه کارشناسی برای قیمت جدید نان صورت گرفته است، اضافه نمود: اعلام قیمت جدید نان منوط به هماهنگی استانداری با وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

معاون وزیر صمت گفت: مراحل آنالیز قیمت جدید نان در استانداری و شورای آرد و نان طی شده، اما افزایش قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با مقامات ذیصلاح یعنی وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که تا کنون چیزی در این با ره به ما ابلاغ نشده است.

وی در خصوص زمان اعلام جدید قیمت نان در تهران، اضافه نمود: استانداری در حال پیگیری از مقامات ذیصلاح است که قیمت جدید نان در صورت موافقت آنها، اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان صمت استان تهران در پاسخ به این سوال که چرا افزایش قیمت نان در بعضی از استان ها از جمله البرز اعلام شده، اما در تهران هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، گفت: به علت حساسیت هایی که نسبت به استان تهران وجود دارد و مرکزیت آن، اعلام قیمت جدید برای نان همواره با هماهنگی مقامات دولتی بوده است.

صادقی در خصوص میزان افزایش قیمت نان بیان داشت: اگرچه کارهای کارشناسی صورت گرفته است، اما نتیجه نهایی تأیید نشده، لذا فعلاً نمی توان در خصوص میزان افزایش قیمت نان اظهار نظر کرد.

رئیس سازمان صمت استان تهران با اشاره به افزایش قیمت نان در بعضی نانوایی ها گفت: باید به موقع قیمت گذاری انجام گردد تا تخلفی صورت نگیرد، لذا با اعلام رسمی قیمت نان، تکلیف مصرف کننده و نانوا معین می گردد تا در صورت بروز تخلف، به آن رسیدگی گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 689

به "قیمت جدید نان در تهران اعلام شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت جدید نان در تهران اعلام شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید