تور ارزان فیلیپین: فیلیپین بر گردشگری حلال تمرکز می نماید

به گزارش مجله گذر عمر، اداره گردشگری فیلیپین از مجموعه ای از اقدامات برای جذب حداکثری گردشگران مسلمان کشورهای همسایه و منطقه خاورمیانه پرده برداشت.

تور ارزان فیلیپین: فیلیپین بر گردشگری حلال تمرکز می نماید

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

مسئولان جهانگردی کشور فیلیپین در کوشش اند با افزایش آگاهی پیرامون در دسترس بودن غذای حلال ، مساجد و دیگر امکانات مربوط به مسلمانان ، تعداد بیشتری از مسلمانان کشورهای منطقه را جذب نمایند.

رامون جیمنز، دبیرکل اداره جهانگردی فیلیپین بیان کرد: فیلیپین نزدیک به 566 هزار نفر جهانگرد از خاورمیانه، بخشی از کشورهای آسیای جنوب شرقی و بعلاوه هند جذب می نماید و این منطقه ها بازار پایه و اساسی ما برای توسعه جهانگردی حلال است. بنابراین عزم برای توسعه جهانگردی حلال فقط فرهنگی نیست و باید مالی نیز باشد. بهبود صنایع حلال در کشور نه تنها موجب پیشرفت زندگی مسلمانان فیلیپین و جذب جهانگرد بیشتر می گردد، بلکه می تواند به رشد مالی کشور نیز یاری کند.

به گزارش تراول دیلی، دو کمپانی Crescent Rating وHalal Trip به اداره جهانگردی فیلیپین در راه اندازی کارزارهای تبلیغاتی آنلاین و معتبر ساختن هتل ها و رستوران های حلال در شهرهای عمده فیلیپین یاری خواهند کرد.

بازار جهانگردی حلال یکی از بیشترین رشدها را در صنعت جهانگردی داشته است و پیش بینی می گردد ارزش این بخش از صنعت جهانگردی تا سال 2020 میلادی به 200 میلیارد دلار برسد در حالی که این رقم در سال 2014 میلادی، 145 میلیارد دلار بوده است.

منبع: ایسنا

منبع: کجارو
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 948

به "تور ارزان فیلیپین: فیلیپین بر گردشگری حلال تمرکز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: فیلیپین بر گردشگری حلال تمرکز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید