فعالیت های دانشگاه شهید چمران اهواز برای مقابله با کرونا تشریح شد

به گزارش مجله گذر عمر، دانشگاه شهید چمران اهواز از ابتدای شیوع کرونا در کشور با انجام یکسری اقدامات پیشگیرانه از ابتلای دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان این مرکز دانشگاهی به این ویروس جلوگیری کرده است.

فعالیت های دانشگاه شهید چمران اهواز برای مقابله با کرونا تشریح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه شهید چمران اهواز به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع آن، مجموعه ای از اقدامات انجام داده است.

راه اندازی پویش هر دانشجو یک رسانه سلامت، تشکیل هسته های فکری ستاد مبارزه با کرونا، برگزاری بیش از 15 رویداد فرهنگی و هنری و علمی و آموزشی دانشجویی به صورت مجازی در کانون های فرهنگی و هنری و اجتماعی و دینی و انجمن های علمی دانشجویی، انتشار الکترونیکی نشریات دانشجویی از جمله اقداماتی است که معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در این بازه به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

  • دانشگاه ایلام 17 فعالیت را برای مقابله با کرونا ویروس انجام داد

اعلام آمادگی برای حمایت طرح های علمی پژوهشی مقابله با کرونا، اعلام آمادگی و اقدام گروه شیمی دانشگاه برای ساخت و تولید محلول های ضدعفونی کننده، مجموعه فعالیت شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه برای مقابله با کرونا نیز از جمله اقدامات معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز در این بخش است.

معاونت دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این حوزه اقدام به تشکیل جلسه اضطراری قبل از اعلام موارد مثبت در کشور کرده و به تولید محتوای تصویری و گرافیکی و آموزشی بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با کرونا کرده است و کارگاه های آموزشی مرتبط با کرونا برای کارکنان برگزار کرده و به ارائه مشاوره بر خط در مرکز مشاوره دانشگاه و... پرداخته است.

معاونت پشتیبانی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این حوزه به تهیه اسپری الکل برای مراجعه کنندگان و کارکنان قبل از ورود به ساختمان مرکزی دانشگاه پرداخته و ضدعفونی با محلول آب ژاول به صورت روزانه ساختمان مرکزی و ضدعفونی سرویس های کارمندی قبل از حرکت با محلول آب ژاول و در اختیار قرار دادن الکل لازم برای کارکنان به منظور ضدعفونی دفتر کار و... از جمله اقدمات این معاونت بوده است.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این بخش به اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا و آموزش رعایت نکات بهداشتی ایمنی پرداخته و شیوه نامه چگونگی استفاده از امکانات آموزش مجازی برای جلوگیری از وقفه در فرآیند آموزش را تهیه کرده و پیگیر تخفیف اینترنت سامانه های آموزش مجازی شده و شیوه نامه چگونگی ادامه نیمسال دوم تحصیلی 99-98 و... را تهیه کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 9

به "فعالیت های دانشگاه شهید چمران اهواز برای مقابله با کرونا تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های دانشگاه شهید چمران اهواز برای مقابله با کرونا تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید