فعالیت انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان کانون در ماه محرم

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در دهه اول محرم هر روز یک شعر عاشورایی از شاعران نام آشنای معاصر و هر روز یک کتاب با موضوع عاشورا و امام حسین(ع) از نویسندگان سرشناس با هدف آشنایی با آثار فاخر و ارزشمند آیینی و تشویق نوجوانان به مطالعه، در صفحه های اینستاگرام انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان کانون منتشر می گردد.

فعالیت انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان کانون در ماه محرم

بر همین اساس، تا به امروز مثنوی از علی معلم دامغانی، غزلی از محمدعلی مجاهدی (پروانه)، غزلی از قادر طهماسبی (فرید)، رباعیاتی از مرحوم سیدحسن حسینی و مثنوی از مرحوم قیصر امین پور در صفحه انجمن شاعران نوجوان کانون منتشر شده و روزهای آینده نیز آثاری از احمد عزیزی، علیرضا قزوه، حسین منزوی، سیدعلی موسوی گرمارودی و مرتضی امیری اسفندقه منتشر خواهد شد.

همچنین کتاب های تشنه لبان به نویسندگی حمید گروگان از انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، پدر، عشق و پسر نوشته سیدمهدی شجاعی از انتشارات نیستان، فراموشان به قلم داوود غفارزادگان از انتشارات قدیانی، قاصدک کربلا نوشته محبوبه زارع از انتشارات بوستان کتاب قم و راز سر به مهر به قلم حسین حداد معرفی گردید و تا سرانجام دهه اول محرم نیز کتاب های نویسندگان دیگری همچون مژگان شیخی، فریبا کلهر، مریم صباغ زاده، لیلا قربانی و مهدی قزلی در صفحه انجمن نویسندگان نوجوان کانون منتشر می گردد.

علاقه مندان می توانند برای دیدن این آثار به صفحه های اینستاگرام انجمن شاعران و انجمن نویسندگان نوجوان کانون به نشانی anjoman-e-nevisandeganenojavan و anjoman-e-shaeranenojavan مراجعه نمایند.

عباس جهانگیریان دبیر انجمن نویسندگان نوجوان و محمدسعید میرزایی دبیر انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هستند.

یادآوری می گردد در حال حاضر بیش از 110 انجمن شعر و داستان با 2هزار و 500 عضو فعال نوجوان و ارشد، در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور، فعال هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 225

به "فعالیت انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان کانون در ماه محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان کانون در ماه محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید