سامان دهی منطقه گردشگری هرزویل و جزیره سد منجیل

به گزارش مجله گذر عمر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رودبار از برگزاری جلسه سامان دهی منطقه گردشگری هرزویل و جزیره سد منجیل شهرستان رودبار اطلاع داد.

سامان دهی منطقه گردشگری هرزویل و جزیره سد منجیل

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، عین الله عزیزپور در روز 28 شهریورماه 1400 با اعلام این خبر گفت: در این جلسه که با شرکت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر منجیل و بخش خصوصی برگزار گردید برنامه های سامان دهی منطقه گردشگری هرزویل و جزیره سد منجیل مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رودبار اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد تا شهرداری منجیل نسبت به واگذاری جزیره سد منجیل به وسیله سازمان آب منطقه ای اقدام و طرح توجیهی اجرایی برای این جزیره در اولویت برنامه ها باشد.

عزیزپول اضافه کرد: بعلاوه در این جلسه مقرر شد تا برای سامان دهی محوطه قرارگیری درخت سرو هرزویل که از جاذبه های گردشگری و میراث این منطقه محسوب می گردد جلسه ای با حضور اداره محیط زیست شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر منجیل و بعلاوه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رودبار برگزار گردد تا با مشارکت بخش خصوصی شاهد رشد صنعت گردشگری منطقه باشیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 848

به "سامان دهی منطقه گردشگری هرزویل و جزیره سد منجیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان دهی منطقه گردشگری هرزویل و جزیره سد منجیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید