رأی بدوی پرونده ترخیص 80 هزار تن ذرت در گمرک، شرکت واردکننده تبرئه شد

به گزارش مجله گذر عمر، مرجع قضایی رای بدوی پرونده ترخیص 80 هزار تن ذرت در گمرک البرز را صادر کرد که بر این اساس شرکت واردکننده تبرئه شد.

رأی بدوی پرونده ترخیص 80 هزار تن ذرت در گمرک، شرکت واردکننده تبرئه شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به پرونده ترخیص 80 هزار تن ذرت از گمرک البرز رای بدوی را صادر نموده است. بر این اساس درخصوص خرید، فروش، حمل و نگهداری کالا هایی که موضوع قاچاق قرار می گیرند به صورت تجاری خارج از ضوابط تعینی دولت، رای براءت صادر شده است.

لازم به ذکر است، نوحی مدیر کل پیشین گمرک البرز گفته بود، آنچه در مورد عدم ثبت محموله در بازارگاه مطرح شده نیز، مشکل از عدم ارائه دسترسی به شرکت مذکور در این سامانه از سوی وزارت جهاد بوده که دسترسی به سامانه بازارگاه را که از وظایف حوزه های مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی است تا تاریخ 24 آبان ماه به این شرکت داده نشده و اولین خرید آن شرکت در سامانه بازارگاه که یک سامانه عرضه و تقاضا است در دهم آذر ماه یعنی پنج ماه بعد، انجام شده است و همین عدم دسترسی موجب بروز مسائل و ابهامات در اجرای امور شده است. با این اوصاف ترخیص درصدی محموله مذکور برای استمرار فعالیت واحد فراوریی و ممانعت از توقف خط فراوری و بحران کارگری بوده که تایید اقدام گمرک توسط همه واحد های نظارتی استان از جمله بازرسی استان طی نامه های شماره 222182/49 مورخ 17/8/99 و 248697/49 مورخ 12/9/99 تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 541

به "رأی بدوی پرونده ترخیص 80 هزار تن ذرت در گمرک، شرکت واردکننده تبرئه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رأی بدوی پرونده ترخیص 80 هزار تن ذرت در گمرک، شرکت واردکننده تبرئه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید