جریمه نشدن در سه روز پایانی سال شایعه است خبرنگاران

به گزارش مجله گذر عمر، سردار حسینی مسافرت در سه روز قبل از سال جدید به بهانه جریمه نشدن را شایعه خواند و گفت: محدودیت های هوشمندی که بر اساس رنگ بندی شهر ها از اول آذر ماه اعمال شد، تا انتها تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

جریمه نشدن در سه روز پایانی سال شایعه است خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور، در گفتگوی تلفنی با برنامه رواق تماشا در خصوص بلاتکلیفی گردشگری در نوروز، مسافرت در سه روز قبل از سال جدید به بهانه جریمه نشدن را شایعه خواند و گفت: محدودیت های هوشمندی که بر اساس رنگ بندی شهر ها از اول آذر ماه اعمال شد، تا انتها تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و طرح جدیدی برای این تعطیلات تدوین نشده است.

وی اضافه کرد: سفر به شهر های قرمز و نارنجی استان های شمالی و خوزستان که از طرف وزارت بهداشت اعلام شده ممنوع است، در هفت شهر مشهد، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس و جزایر کیش و قشم به عنوان مقاصد گردشگری، پلیس راهور برابر مصوبه ستاد ملی کرونا از تردد و رفت و آمد به این شهر ها ممانعت به عمل می آورند.

سردار تیموری محدودیت تردد های درون شهری را فارغ از رنگ آن شهر، همان ساعت 9 شب تا 3 بامداد گفت و گفت: اقامت در شهر های قرمز مشمول همان جریمه های شهر های ممنوع می گردد و هر روزی که پلیس خودروی غیر بومی را متوقف کند مستوجب جریمه است.

وی با اشاره به کار مضاعفی که مأموران پلیس راه در این ایام دارند، توصیه کرد: با همه سختی ها باید سال جاری نیز تحمل نموده و از سفر پرهیز کنیم تا در تعطیلات آینده و تابستان حاضر همه بتوانند به راحتی به مسافرت بروند.

رئیس پلیس راه کشور با تأکید بر ممنوعیت سفر به شهر های قرمز و نارنجی، خاطر نشان کرد: شهر های آبی و زرد که تبدیل به قرمز و نارنجی شوند، محدودیت برای آن ها نیز اعمال خواهد شد.

حسینی مأموریت اصلی پلیس راهور را کنترل کردن سفر با توجه به محدودیت های ابلاغی و برقراری امنیت در طول سفر مطرح کرد و گفت: شماره تلفن 120 مرکز اطلاعات و مدیریت راه های کشور به صورت شبانه روزی جوابگوی سؤالات مردم در همه زمینه ها می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 605

به "جریمه نشدن در سه روز پایانی سال شایعه است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه نشدن در سه روز پایانی سال شایعه است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید