تمرین در ایران سخت است، در روسیه با تمرکز بالایی تمرین می کردم

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران، در راستای سیاست های فدراسیون جهانی شنا (FINA) و رایزنی مسؤولان فدراسیون ایران، حمید کریمی، شیرجه روی تیم ملی ایران که بورسیه شد خرداد ماه سال گذشته راهی کمپ تمرینی روسیه شد. کریمی پس از حضور 9 ماهه اردیبهشت امسال وارد ایران شد و با توجه به شیوع ویروس کرونا حدود 8 ماه از شرایط تمرینی دور بود. شیرجه روی ایران که امید شانس کسب سهمیه المپیک است به تازگی تمرینات خود را شروع نموده است.

تمرین در ایران سخت است، در روسیه با تمرکز بالایی تمرین می کردم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

ملی پوش شیرجه ایران در مصاحبه با خبرنگاران درباره حضورش در ایران و پیگیری تمرینات گفت: اوایل اردیبهشت ماه پس از 9 ماه حضور در روسیه به ایران آمدم. همه جا تعطیل بود و استخری برای تمرین نداشتیم. به همین دلیل نتوانستیم تمرینات با برنامه ای انجام دهیم. به تازگی تمرینات خود را طبق برنامه شروع نموده ایم.

حمید کریمی ادامه داد: شنیده ایم که بعضی از رشته ها ممکن است در المپیک برگزار نگردد. هنوز خبر قطعی ندارم. حدود 10 روز است که تمرینات خود را در استخر آزادی پیگیری می کنم. زمانی که در روسیه بودم امکانات عالی بود به همین دلیل با تمرکز بسیار خوبی تمرینات خود را طبق برنامه پیش می بردم. همانطور که می دانید روسیه یکی از بهترین های جهان در شیرجه است و مقام آور است. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا به ایران بازگشتم. امیدوارم این ویروس هر چه سریعتر ریشه کن گردد.

ملی پوش شیرجه ایران ادامه داد: ایران امکانات زیادی ندارم و بعضی چیزها امکانپذیر نیست اما با تمام اینها سعی خود را خواهم کرد. تمرینات را پیگیری می کنم.

کریمی درباره شانس کسب سهمیه المپیک گفت: تا به حال در این رشته ورودی المپیک نداشته ایم. زمانی که در روسیه حضور داشتم مربی روسی بسیار روی من امید داشت. همه چیز خیلی خوب پیش می رفت و فدراسیون نیز با تماشای فیلم هایم امید زیادی به کسب سهمیه داشت اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد و وقفه ای که در تمرینات بوجود آمد کمی شرایط سخت تر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 376

به "تمرین در ایران سخت است، در روسیه با تمرکز بالایی تمرین می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین در ایران سخت است، در روسیه با تمرکز بالایی تمرین می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید