تداوم هوای سرد در کشور؛ سامانه بارشی جدید از سه&zwnjشنبه وارد کشور می&zwnjشود

به گزارش مجله گذر عمر، تهران (پانا) - بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در دو استان خراسان رضوی و خراسان شمالی طی امروز بارش برف پیش بینی شده است و سامانه بارشی جدید از روز سه شنبه وارد کشور می شود.

تداوم هوای سرد در کشور؛ سامانه بارشی جدید از سه&zwnjشنبه وارد کشور می&zwnjشود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از امروز تا دوشنبه 22 تا 24 آذر جو و سکون نسبی هوا در بیشتر نقاط کشور پایدار خواهد بود که در کلانشهرها و شهرهای صنعتی به ویژه تهران، البرز، اراک و اصفهان سبب افزایش غلظت آلاینده های جوی می شود.

امروز شنبه 22 آذر در خراسان رضوی و برخی نقاط خراسان شمالی بارش برف و مه آلودگی و در استان گیلان بارش پراکنده پیش بینی می شود و طی فردا 23 آذر جوی آرام در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

طی روز دوشنبه 24 آذر در برخی نقاط آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش برف دور از انتظار نیست. طی روز سه شنبه 25 آذر نیز با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب شاهد بارش برف و باران در غرب، شمال غرب و شمال کشور خواهیم بود.

طی روز چهارشنبه 26 آذر بارش ها نیمه غربی را تحت تاثیر قرار می دهد و بارش ها در جنوب غرب و جنوب به شکل رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت خواهد بود.

از امروز تا دوشنبه هوای سرد در شمال شرق کشور ماندگار است و در سایر نقاط کشور به تدریج دما افزایش می یابد همچنین از روز سه شنبه دما در شمال شرق افزایش می یابد.

امروز غرب دریای خزر است و طی روز دوشنبه دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا 23 آذر صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه نیز صاف تا نیمه ابری و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 419

به "تداوم هوای سرد در کشور؛ سامانه بارشی جدید از سه&zwnjشنبه وارد کشور می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم هوای سرد در کشور؛ سامانه بارشی جدید از سه&zwnjشنبه وارد کشور می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید