تجربه سفر یک روزه به مونترال همراه با خانواده، عکس

به گزارش مجله گذر عمر، در مونترال سرگرمی های زیادی برای خانواده ها وجود دارد. به ویژه وقتی در فصل اوج گردشگری این شهر یعنی تابستان به آن سر بزنید، گزینه های بیشتری برای خوش گذراندن در کنار هم پیدا می کنید. در این راهنما به معرفی مسیرها و جاذبه هایی پرداخته ایم که می توانند برایتان یک روز خانوادگی به یادماندنی را بسازند.

تجربه سفر یک روزه به مونترال همراه با خانواده، عکس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

شروع صبح با یک صبحانه لذیذ

برای اینکه روز پر مشغله گردشگری خود را به بهترین نحو شروع کنید، بهتر است کل خانواده برای صرف صبحانه ای خوشمزه یا برانچ، به یکی از شکلات فروشی ها و کرپ فروشی های محبوب شهر، یعنی ژولیت و شکلات (Juliette et Chocolat) بروید. این برند، شعبه های مختلفی دارد اما رستوران خیابان لوریه (Laurier) منوی مخصوص بچه ها را هم ارائه می نماید که شامل سه کرپ کوچک با روکشی از شکلات آب شده، کارامل، شربت افرا، تخم مرغ هم زده، میوه، ماست با میوه های فصلیِ کمپوت شده و گرانول شکلات هستند. تمام این خوراکی های لذیذ با یک لیوان آبمیوه یا شیر سرو می شوند و حتی یک تخم مرغ شانسی شکلاتی هم دریافت می کنید.

تئاتر بچه ها

بعد از یک غذای درست و حسابی به سراغ سریال بچه های شنبه صبح (Saturday Morning Children) در کمپانی تئاتر سناتور بروید که شنبه صبح ها برای بچه ها نمایشنامه های انگلیسی و نمایش های عروسکی اجرا می نماید. بلیط تئاتر برای عظیمسالان 10 دلار و برای بچه ها 8 دلار است.

تجربه علمی و کسب دانش

اسپاس پور لاوی (Espace pour la vie)، به معنای فضایی برای زندگی، مرکزی آموزشی و تجربی درباره تنوع زیستی در مونترال است. این مرکز از چهار بخش اصلی تشکیل می گردد: بیودوم (Biôdome)، اینسکتاریوم (Insectarium)، سیاره نما (Planetarium) و باغ های گیاه شناسی. این موزه های طبیعی، عظیم ترین مجموعه های علوم طبیعی در کانادا به شمار رفته و افراد در هر سنی می توانند در آن چیزهایی درباره میراث طبیعی و فرهنگی و فعالیت های حفاظت از محیط زیست یاد بگیرند. همچنین می توانند از نزدیک با حشرات، گیاهان و آسمان های پرستاره روبه رو شوند.

رفتن به شهربازی

یکی دیگر از تفریحات جذاب و خانوادگی در مونترال، لا فرایند (La Ronde)، عظیم ترین شهربازی استان کبک و دومین شهربازی عظیم کانادا است. این پارک از اواسط ماه می تا اواخر اکتبر باز بوده و بیش از 40 وسیله بازی و جاذبه های مختلف مانند 10 مدل ترن هوایی متفاوت دارد. این پارک در جزیره سنت هلن (Île Sainte-Hélène) واقع شده و همچنین سالانه میزبان اینترناسیونال دِ فو لوتوی کبک (LInternational des Feux Loto-Québec) می گردد. این رویداد بین المللی، رقابتی در زمینه آتش بازی است و در سال 2019 وارد 35 سالگی اش شد.

امتحان کردن بستنی های دست ساز

مهم نیست بعد از ظهرتان را چطور پر می کنید، در هر صورت باید بین جاذبه ها یک بستنی هم بخرید. پیشنهاد می کنیم برای یک بستنی خوشمزه، به سراغ یکی از بستنی فروشی های محبوب شهر مانند لو گلاسیه بیلبوکه (Le Glacier Bilboquet)، لا دیپری (La Diperie) یا کم کوبا (Kem CoBa) بروید. در بین این بستنی ها طعم هایی فوق العاده و بی همتا پیدا می کنید که تمام خانواده می توانند بسته به سلیقه خود از آن ها لذت ببرند. پیشاپیش منتظر صف های طولانی باشید زیرا مردمی از تمام سنین به سراغ بستنی های خوشمزه این فروشندگان می آیند.

برای شام به یک رستوران هری پاتری بروید

رستوران لاک هارت (Lockhart) در سن دنی (Saint-Denis) در محله پلاتو (Plateau) واقع شده و برای بچه ها هم معجون ها و اکسیرهایی دارد. اگر قبل از ساعت 8 شب برسید بچه ها هم می توانند از نوشیدنی هایی مانند بیگ بَد وولف یا تین وُرث آیس تی لذت برده و در کنار شما شام و دسری لذیذ نوش جان نمایند. دسرهای اینجا شامل گرِیو یارد چیز کیک و هاوس میِد چاکلت فراگز می گردد. این رستوران برانچ هم به مشتریان ارائه می نماید.

گشت و گذار در بخش تاریک شهر

وقتی تاریکی بر شهر حکم فرما می گردد، می توانید به همراه خانواده به تور گوست واک در محله قدیمی مونترال بروید. در این تور می توانید به گشت و گذار در تاریخی ترین خیابان های مونترال پرداخته و توسط یک فرد حرفه ای که داستان هایی ترسناک از مونترال را برایتان بازگو می نماید، هدایت شوید. بچه ها و عظیمسالان می توانند به یک اندازه از این تور یک ساعت و نیمه با داستان های مرموز جنایی، جادوگری و ترسناک لذت ببرند.

منبع: گردشبان
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 115

به "تجربه سفر یک روزه به مونترال همراه با خانواده، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "تجربه سفر یک روزه به مونترال همراه با خانواده، عکس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه سفر یک روزه به مونترال همراه با خانواده، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید