بیمه معلم هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند هدیه کرد

به گزارش مجله گذر عمر، تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و جانشین وزیر آموزش وپرورش در طرح راهنمایی، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش وپرورش، معاون حقوقی وزیر آموزش وپرورش، مشاوران وزیر و نمایندگان معاونت های وزارت، نهمین نشست کمیته اجرایی طرح راهنمایی (هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس و یک مدرسه) به میزبانی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش برگزار گردید.

بیمه معلم هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند هدیه کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این نشست با اعلام خبر اهدای 1000 تبلت توسط بیمه معلم به دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: تا به امروز بیش از 205 هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند در قالب طرح راهنمایی تهیه شده است و بیش از یک میلیون تبلت دیگر نیز دستگاه های اجرایی، استانداری ها و خیرین تعهد تهیه آن را داده اند.

وی اضافه نمود: تا به امروز و با استفاده از ظرفیت انجمن های اولیاء و مربیان بیش از 100 هزار مدرسه، 85 هزار وسیله هوشمند آموزشی نظیر تبلت تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

حسینی خواهان استفاده از اعتبارات فصل 5 برای تهیه تجهیزات هوشمند آموزشی شد و گفت: به وسیله شورای هماهنگی بانک ها قدم هایی برای ارائه تسهیلات کم بهره بانکی به دانش آموزان نیازمند جهت تهیه تجهیزات آموزشی هوشمند برداشته شده است.

وی اضافه نمود: به وسیله ارتباط با وزارت اقتصاد برطرف موانع ماده 172 مالیاتی و بخشودگی مالیاتی خیرین واردکننده تجهیزات هوشمند آموزشی مورد آنالیز قرار گرفته است و اجرایی سازی آن نیازمند پیگیری معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش است.

حسینی ضمن تقدیر معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش وپرورش در جهت اختصاص شماره حساب برای جمع آوری یاری های مردمی در طرح راهنمایی اظهار کرد: به زودی سامانه تحت وب طرح راهنمایی برای تسهیل یاری خیرین و دستگاه های اجرایی رونمایی خواهد شد.

جانشین وزیر در طرح راهنمایی از برگزاری شرکت های داخلی فراوریکننده تبلت با شرکت صنایع آموزشی اطلاع داد و گفت: 8 شرکت فراوریکننده تجهیزات هوشمند قول مساعد فراوری و واردات تبلت و دیگر ابزار هوشمند برای ارائه به دانش آموزان نیازمند را داده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 553

به "بیمه معلم هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند هدیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه معلم هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند هدیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید