فزونی های رقابتی روسیه در مقایسه با سایر کشورها چیست؟

به گزارش مجله گذر عمر، وزیر صنایع و تجارت روسیه گفت: این کشور با دارا بودن چهار مزیت: روحیه ملی برای مقابله با چالش ها، علوم پایه قدرتمند، داشتن منابع طبیعی ارزان قیمت و پرسنل متخصص، دارای رجحان رقابتی در مقایسه با سایر کشورهاست.

فزونی های رقابتی روسیه در مقایسه با سایر کشورها چیست؟

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دنیس مانتوروف، وزیر صنایع و تجارت روسیه در مصاحبه با خبرگزاری نووستی بیان کرد که این کشور در مقایسه با سایر کشورها، چهار مزیت رقابتی دارد که موجب رجحان روسیه می گردد و آن قدرت روحی، دانش، منابع طبیعی و پرسنل است.

وی شرح داد: روحیه ملی، شامل آمادگی مردم روسیه برای مقابله سریع و مؤثر به تمامی چالش های بوجود آمده است. وجود علوم پایه قدرتمند این امکان را به روسیه داده است تا هر نوع کار، حتی پیچیده ترین وظایف به خوبی انجام گردد. علوم پایه و کاربردی برگ برنده ما است و اجرای پیروز برنامه جایگزین کردن واردات، تأییدی بر این موضوع است.

وزیر صنایع و تجارت اضافه نمود: سومین رجحان روسیه در کم هزینه بودن انرژی برق و هیدروکربن است که امکان اجرای پروژه های فراوری مواد معدنی مختلف را فراهم می آورد.

مانتوروف گفت، آخرین برگ برنده روسیه هم در اختیار داشتن متخصصان و بازگشت به کشور آن دسته از متخصصانی است که به دلیل دستمزدهای پایین در کشور، در دهه 1990 روسیه را ترک نموده بود.

به گفته وی، با وجود این چهار مزیت با اهمیت، اکنون روسیه قادر است شرایطی رقابتی بسیار خوبی برای متخصصین رده بالا - هم فارغ التحصیلان دانشگاه ها و هم افرادی که از قبل تجربه گسترده ای در عرصه صنایع و علوم دارند، فراهم کند.

دنیس مانتوروف همچنین یادآور شد که روسیه دیگر بدتر شدن سناریوی شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشته و اکنون با ثبات اوضاع روبرو است.

وزیر صنایع همچنین شرحاتی درباره اینکه در حال حاضر روزانه چه تعداد ماسک صورت در روسیه فراوری و استفاده می گردد، چگونه شرکت های داخلی با فراوری لباس های محافظ، با بیماری کرونا مقابله می نمایند و بطور کلی تاثیر شیوع این بیماری همه گیر بر بعضی صنایع روسیه را تشریح کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 89

به "فزونی های رقابتی روسیه در مقایسه با سایر کشورها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی های رقابتی روسیه در مقایسه با سایر کشورها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید