اپ Final Cut Camera برای آیفون منتشر شد

به گزارش مجله گذر عمر، بالاخره اپل اپلیکیشن Final Cut Camera را برای آیفون منتشر کرد تا کاربران این گوشی ها برای فیلمبرداری به امکانات بسیار بیشتری دسترسی داشته باشند.

اپ Final Cut Camera برای آیفون منتشر شد

Final Cut Camera یک اپلیکیشن کاملاً نو برای ضبط ویدیو است که به کاربران امکان می دهد با استفاده از کنترل های حرفه ای قدرتمند، به صورت بی سیم به چندین زاویه فیلم برداری متصل شده و آن ها را از راه دور راهنمایی نمایند. هرچند این برنامه در ابتدا به عنوان ابزاری جانبی برای کنترل دوربین آیفون به وسیله آیپد معرفی شده بود، اما به عنوان یک اپلیکیشن مستقل روی آیفون نیز قابل استفاده است.

با استفاده از این برنامه، کاربران می توانند مواردی مانند تراز سفیدی و فوکوس دستی را تنظیم نمایند و همزمان با استفاده از ابزار zebra مقدار نوردهی و با میزان گیری صدا، کیفیت ضبط را کنترل نمایند. این برنامه بعلاوه کنترل هایی برای ISO و سرعت شاتر ارائه می دهد و امکان جابه جایی آسان بین رزولوشن ها و فرمت های مختلف ویدیویی را فراهم می نماید. رابط کاربری آن بسیار سرراست است و بعلاوه مقدار شارژ باتری و فضای ذخیره سازی به جای مانده آیفون را نمایش می دهد.

گزینه برای غیرفعال کردن لرزشگیر داخلی آیفون نیز وجود دارد که هنگام فیلم برداری با گیمبال شخصی، بسیار کاربردی است. هنگامی که این برنامه با یک آیپد سینک گردد، می تواند نمای دوربین آیفون را میرور کند تا کاربران بتوانند تمام این تنظیمات را مستقیماً از روی صفحه بزرگ تر کنترل نمایند.

Final Cut Camera با کنترل های حرفه ای و بصری برای کل فرآیند فراوری ویدیوی شما، شما را در جایگاه کارگردان قرار می دهد. به سادگی با اتصال حداکثر چهار دستگاه با Final Cut Camera، حالت Live Multicam را شروع کنید تا بتوانید پیش نمایش، ضبط و همگام سازی زوایای مختلف فیلم برداری خود را در Final Cut Pro آیپد انجام دهید. برای استفاده از این اپ، آیفون شما باید از iOS 17.4 یا نسخه های نوتر استفاده کند و بعضی از قابلیت های آن هم متکی به آیفون های نوتر است.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1403 بروزرسانی: 2 تیر 1403 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1356

به "اپ Final Cut Camera برای آیفون منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپ Final Cut Camera برای آیفون منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید