افضل: کسی که امسال در فوتسال تیم گرفته است، جوی راه انداخت تا سایر تیمها ضعیف شوند

به گزارش مجله گذر عمر، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون اعتقاد دارد یکی از مربیانی که امسال به فوتسال بازگشته، برای ضعیف کردن سایر تیم ها تلاش کرده است.

افضل: کسی که امسال در فوتسال تیم گرفته است، جوی راه انداخت تا سایر تیمها ضعیف شوند

علیرضا افضل درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون ورزقان، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش می رود و پس از 40 روز تعطیلی، یک هفته است که تمرینات را آغاز کرده ایم. قبل از این مدت تمرینات خوبی داشتیم و این تعطیلی روی فرایند تیم مؤثر است. امیدوارم بازیکنان اُفت نکنند و با همین روال آماده مسابقات شوند.

وی درباره دوری خودش از نیمکت مس سونگون به دلیل محرومیت شرح داد: من محروم هستم و نمی توانم روی نیمکت بنشینم. به همین خاطر احمد باغبانباشی را به عنوان سرمربی معرفی می کنیم و کارهای مربوط به تمرین و سایر مسائل بر عهده من و سایر همکارانم خواهد بود. ما کارها را به صورت گروهی پیش می بریم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه به جز مهدی جاوید، سایر بازیکنان مدنظرش در این تیم حضور دارند، اظهار داشت: جاوید بر سر مسائلی با باشگاه مس مشکل پیدا کرد و نتوانستیم در خدمت او باشیم. این بازیکن مواردی را در نظر داشت که باشگاه نتوانست از عهده تأمین آنها بربیاید و کار به جدایی ختم شد.

افضل در واکنش به اظهارات مهدی جاوید که گفته بود برخی از اهالی فوتسال جوی مسموم علیه مس ایجاد کردند و بالاترین قراردادها را بستند، بیان نمود: کسانی که سال های گذشته بیرون بودند و امسال تیم گرفتند، جوی به راه انداختند تا بازیکنان موردنظر خود را بگیرند و سایر تیم ها ضعیف شوند. من به این موضوع اعتقاد ندارم، چون موفقیت هر تیم به خواسته های سرمربی از بازیکنانش و کیفیت آنها بستگی دارد.

وی در ادامه نقدها غیرمستقیم خود از وحید شمسایی به خبرنگاران گفت: شخصی که این کار را کرد، سال های گذشته که تیم نداشت به دنبال افزایش قراردادهای فوتسالی ها بود، اما زمانی که خودش وارد کار شد، گفت فلان باشگاه چنین هزینه ای کرده است. جاوید درست می گوید و عده ای سمپاشی کردند، اما اسم این کار زرنگی نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی مس سونگون قراردادهای اعضای این تیم را کاملاً نرمال دانست و گفت: بازیکنان از قراردادهای خود راضی هستند و آن را تمدید کردند. برخی ها دوست دارند شیطنت کنند و خودشان را افراد خوبی جلوه دهند، اما ظاهر و باطن هر کس باید یکی باشد.

افضل درباره تغییرات مدیریتی باشگاه مس سونگون هم به خبرنگاران گفت: نجفی زحمات زیادی برای مس سونگون کشید. با محمدرضا کافی هم کار کرده ام و باید بگویم او مدیری تواناست. امیدوارم کارها مطابق روال همیشگی برود و مسئله ای پیدا نکنیم. البته قطعاً دچار مشکل نمی شویم و امیدوارم مس سونگون در این فصل هم بتواند قهرمان لیگ برتر شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 423

به "افضل: کسی که امسال در فوتسال تیم گرفته است، جوی راه انداخت تا سایر تیمها ضعیف شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افضل: کسی که امسال در فوتسال تیم گرفته است، جوی راه انداخت تا سایر تیمها ضعیف شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید