اصفهان به شهر گردشگر تبدیل می شود

به گزارش مجله گذر عمر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان از پیگیری میراث فرهنگی استان برای تبدیل اصفهان به عنوان شهر گردشگر خبر داد.

اصفهان به شهر گردشگر تبدیل می شود

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی اصفهان، فریدون الله یاری مدیرکل میراث فرهنگی استان در جمع اعضای انجمن راهنمایان جهانگردی استان اصفهان با ایراد سخنانی، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و ایام میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) گفت:

با توسعه جهانگردی در طی چهار سال اخیر در ایران و به ویژه اصفهان، شاهد بروز مسائل و مسائلی در فرایند خدمات رسانی به جهانگردان، به ویژه جهانگردان خارجی به تدریج پدید می آید که وظیفه داریم با ایجاد همگرایی برای رفع این مسائل چاره اندیشی کنیم.

او با اشاره به نقش راهنمایان جهانگردی در راستای شناسایی و رفع موانع در توسعه جهانگردی، تأکید کرد:

به راستی راهنمایان جهانگردی به عنوان فعالان جهانگردی که همواره در خط مقدم توسعه جهانگردی کشور فعالیت می کنند، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات رسانی به جهانگردان ایفا می کنند.

لذا با استقرار راهنمایان جهانگردی در مرکز اطلاع رسانی کاخ عالی قاپو و ایجاد کمیته های بازرسی برای نظارت بر تورهای جهانگردی، امیدواریم شاهد رشد خدمات جهانگردی در اصفهان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به جهانگردان اشاره کرد و اضافه کرد:

بر اساس طرح جدیدی که در سازمان میراث فرهنگی مطرح شده با قدرت تمام پیگیر طرح تبدیل اصفهان به عنوان شهر جهانگرد هستیم، به گونه ای که بر اساس این طرح تمام خدمات شهری در اصفهان متناسب با صنعت جهانگردی طراحی و اجرایی خواهد شد.

با این وصف برای آزمودن این طرح، سازمان دهی فعالیت جهانگردی در مجموعه جهانی میدان امام (ره) اصفهان به عنوان بزرگ ترین مجموعه جهانگردی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: کجارو / isfahancht.ir
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 999

به "اصفهان به شهر گردشگر تبدیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان به شهر گردشگر تبدیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید