اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله گذر عمر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در این استان همزمان با 23 استان کشور از 25 اسفندماه جاری اطلاع داد.

اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این طرح در راستای اهداف و برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد فرهنگ سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح رانندگی از 25اسفندماه تا 15فروردین1401 بمدت 20روز اجرا می گردد.

وی ادامه داد: در قالب این طرح که در مجتمع خدمات رفاهی 12 کیلومتری محور خاش- زاهدان اجرا می گردد ، مجموعه ای از برنامه های فرهنگی، رسانه ای و هنری در چهارچوب یک پویش ملی به اجرا در می آید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یاری به افزایش ایمنی خودروهای شخصی و حمل و نقل عمومی و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف برطرف خستگی ناشی از رانندگی طولانی در محورهای اصلی و منتخب، ارتقای دانش عمومی جامعه در مورد ایمنی و فرهنگ درست رانندگی ازمهمترین اهداف اجرای این طرح است، گفت: به کارگیری هنر در خدمت ایمنی برای ایجاد جاذبه های جاده ای و ترغیب مسافران به توقف درمسیر ، یاری به احیا نمایش های ایرانی به ویژه نمایش های آیینی، سنتی بومی مقصد از دیگر اهداف اجرای این پویش محسوب می گردد .

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1112

به "اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید