با پاراتی یکی از شهر های زیبا برزیل آشنا شوید! (تور ارزان برزیل)

به گزارش مجله گذر عمر، یکی از شهرهای زیبا و معروف برزیل، شهر پاراتی است. این شهر در سال های اخیر در عرصه گردشگری خوش درخشیده است. به همین علت در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران به معرفی معرفی منطقه پاراتی برزیل خواهیم پرداخت، با ما در ادامه همراه باشید.

با پاراتی یکی از شهر های زیبا برزیل آشنا شوید! (تور ارزان برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اگر بخواهیم بزرگترین و پرجمعیّت ترین کشور آمریکای جنوبی را معرفی کنیم بی شک برزیل را نام می بریم. برزیل که منطقه وسیعی را

بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس در بر می گیرد، شرقی ترین کشور قاره آمریکاست و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه هم مرز است. در حقیقت، برزیل به جز اکوادور و شیلی با تمامی دیگر کشورهای آمریکای جنوبی مرز مشترک دارد.

تاریخچه پیدایش شهر پاراتی برزیل

در اواسط قرن هفدهم، پرتغالی ها در پاراتی مستقر شدند. تا دهه 1800 پاراتی به لطف معادن طلا میناس گرایس، به عنوان دومین بندر مهم برزیل شناخته شد. این دوران ثروت، امروزه در سبک معماری استثماری شهر به خوبی قابل مشاهده است. بعضی از محصولات همچون کاکائو و برترین نوشیدنی ها، در پاراتی فراوری می شوند. امروزه نیز پاراتی به مقصدی برای خرید بلیط هواپیما و بخشی از جاذبه برتر و محبوب برزیل تبدیل شده است.

موقعیت مکانی شهر پاراتی برزیل

شهر پاراتی یک شهر کوچک مجذوب نماینده در انتهای جنوبی استان ریودوژانیرو است. این شهر که زمانی یک بندر طلای پررونق بود ، اکنون به عنوان یک پناهگاه محبوب هنرمندان و نقطه گردشگری شناخته می گردد و معمار استعماری پرتغالی و شگفتی های طبیعی برجسته آن بدون شک مجذوب نمایندهیت های کلیدی آن است. پاراتی در امتداد ساحل سبز برزیل (Costa Verde) و بین استان های ریو دو ژانیرو و سائو پائولو می درخشد. این شهر که در سال های اخیر در عرصه گردشگری خوش درخشیده است، طبق آخرین سرشماری صورت گرفته، حدود 36000 نفر جمعیت دارد.

نحوه دسترسی به شهر پاراتی برزیل

جالب است بدانید که شهر پاراتی دارای فرودگاه نمی باشد. به همین علت برترین راه برای رفتن به این شهر به صورت زمینی از شهر های ریو دو ژانیرو و یا سائوپائولو می باشد. از فرودگاه های هر دو شهر فوق، اتوبوس های مجهر با برنامه تعیین به مقصد پاراتی حرکت می نمایند. در صورتی که از ریو دو ژانیرو بخواهید به پاراتی بروید، باید مسافت 245 کیلومتری را طی کنید. حدود 4 ساعت زمان می برد تا به پاراتی برسید.

جاذبه های گردشگری شهر پاراتی برزیل

شهر پاراتی به خاطر قرار گیری در خلیج Ilha Grande، از داشتن تعداد زیادی جزایر استوایی بهره مند است. انواع آبشار های زیبا در این شهر نیز همیشه زبان زد عام و خاص بوده است و جنگل های زیبا و مرتفع، زیبایی منحصر به فردی به این شهر کوچک بخشیده است. بعلاوه این شهر جزء منطقه ها محافظت شده قرار گرفته است.

در این شهر کوه های مرتفع و سواحل زیبایی وجود دارد که می تواند اقامتی بسیار عالی را برای شما رقم زند و به دور از هیاهوی شهر های بزرگ می توانید به آرامش کامل برسید ، از آنجایی که برزیل یکی از مستعمرات پرتغال بوده ، معماری استعماری پرتغالی در ساختمان های این شهر به وضوح دیده می گردد ، قدم زدن در خیابان های مخروطی شهر و صرف صبحانه ای دلچسب در چشم اندازهای حومه شهر می تواند یک تجربه ناب در سفر به برزیل باشد.

مکان های تاریخی پاراتی برزیل

بازدید از مرکز تاریخی شهر پاراتی در سفر به این شهر امری لازم است و بخش مهمی از مجذوب نمایندهیت و میراث شهر را تشکیل می دهد. میراث پرتغالی در معماری ساختمان های شهر پاراتی نقش بسته است، تا طراحی مستعمرات متمایز خانه های سفید با در و پنجره هایی به رنگ روشن و خیابانهای سنگ فرش که آنها را به هم متصل می نماید را حفظ کند. گردشگران در سفر به پاراتی مدتی را صرف بازدید جاذبه های تماشای پاراتی در میدان ماتریس نموده و قدم زنان به سمت کلیسای سانتا ریتا و خانه های اطراف آن می فرایند.

سواحل زیبای پاراتی برزیل

سواحل پاراتی چشم اندازهای باشکوهی را در سراسر خلیج ارائه می دهد و مکان مناسبی برای سرگرمی خانوادگی و گذران یک روز ایده آل، مخصوصاً برای بچه های کوچک است، زیرا آب دریای این منطقه از برزیل آرام ، تمیز و کم عمق است. پاراتی مکان مناسبی برای یادگیری موج سواری ایستاده هم هست، آبهای روان این فرصت را به شما می دهد تا تعادل خود را روی تخته موج سواری بخوبی حفظ کنید. رستوران Corumbeer در ساحل هم که دارای یک استخر طبیعی است، برای بچه ها مناسب است ، علاوه بر آن می توانید به رستوران Cheiro de Camarão بروید ، که غذاهای دریایی فوق العاده ای سرو می نماید.

کاوش در جنگل مانگرو پاراتی برزیل

برای دسترسی به جنگل های مانگرو، باید از ساحل جاباکوارا عبور کنید و تنها راه انجام این کار به وسیله دریاست، که ماجراجویی را به سفر شما اضافه می نماید. برترین و سرگرم نماینده ترین روش انجام این کار اجاره یک قایق کایاک و قایقرانی است، که این امکان را برای نزدیک شدن به جنگل فراهم می نماید. راستا جنگل مانگرو را ادامه دهید به خلیج دریایی کوچکی با آبهای شفاف خواهید رسید که شما را شگفت زده خواهد نمود.

ساحل کائومورتو شهر پاراتی برزیل

در سفر به پاراتی می توان یک روز خود را بطورکامل در ساحل Praia do Cão Morto بگذرانید. ساحل Cão Morto هیچ گونه پیوند یا شباهتی با نام خود ندارد زیرا که در انگلیسی Cão Morto به معنی سگ مرده است. این ساحل با هلالی از ماسه نرم و آبهای بکر که به آرامی با موج ها پیش می فرایند. نمایی زیبا از جنگل هم در راستای ماسه های ساحل کشیده شده است. فضای سبز بسیار وسیع که زیبایی خیره نماینده ای به تین ساحل بخشیده است.

بازار پریا گرانده شهر پاراتی برزیل

پریا گراند یک مرکز اصلی برای ماهیگیران و صیادان، با بازار ماهی محلی پرجنب و جوش است که تازه ترین صیدهای روز را معامله می نمایند. می توانید از پریا گرانده ، پیاده روی کوتاهی را به سمت پرینها انجام دهید که روستای ماهیگیران محلی است و تازه ترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی در پاراتی را می توانید در این منطقه سرو کنید. یک راه دیگر هم این است که از Praia Grande به جزیره Ilha do Araújo قایق سواری کنید. در اینجا منظره ها زیبا ، جنگل های انبوه و سواحل خلوتی وجود دارد که منتظر کاوش شما هستند.

قایق سواری در پاراتی برزیل

سفر با قایق و تماشا عجایب طبیعی اطراف شهر پاراتی یکی از برترین فعالیتهایی است که در سفر به این شهر زیبا می توان انجام داد. تورهای قایق معمولاً ساعت 11 صبح از بندر خارج می شوند و چهار ساعت بعد برمی گردند. این مکان فرصتی برای تماشا بعضی از زیباترین سواحل و خلیج های منطقه مانند ساحل Praia da Lula ، Praia Vermelha و Praia de Santa Rita است. قایق ها مجهز به وسایل غواصی برای آنالیز زندگی دریایی ، غذا و نوشیدنی های محلی از جمله کایپیریناها هستند که تجربه ای مجذوب نماینده و به یاد ماندنی را برای گردشگران رقم خواهند زد.

آبشارهای زیبای پاراتی برزیل

در شهر پاراتی می توانید در آبشارهایی که در قلب جنگل های اطلس واقع شده اند، غوطه ور شوید. محبوب ترین آبشارهایی که در این منطقه می توانید ببینید آبشار تارزان ، توبوگی ، پوچوس دو پنها و پوچو داس آندورینها هستند که همگی تصاویری خیره نماینده و فرصت های شنا فوق العاده را در زیر سایبان های عجیب و غریب جنگل متراکم ارائه می دهند. می توانید با یک تور آفرود به این آبشارها بروید یا دوچرخه کرایه نموده و در آنجا دوچرخه سواری کنید.

کوه گراونا سفرپاراتی برزیل

کوه Graúna یک منطقه کوهستانی در خارج از پاراتی با چشم اندازهای باشکوه از آبشارها و روستاها است. می توانید به اقامتگاه Le Gite DIndaiatiba بروید ، یک تختخواب و صبحانه در دل جنگل رزرو کنید و غذاهای اصیل و خوشمزه فرانسوی را در این مکان سرو کنید. از جاده و راستاهای کوهستانی اطراف نهایت لذت را ببرید و از حیات وحش بی نظیر این منطقه شگفت زده شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1174

به "با پاراتی یکی از شهر های زیبا برزیل آشنا شوید! (تور ارزان برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پاراتی یکی از شهر های زیبا برزیل آشنا شوید! (تور ارزان برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید