شروع پیش فروش تارا از امروز 28 شهریور 1400

به گزارش مجله گذر عمر، گروه صنعتی ایران خودرو هفتمین پیش فروش یکساله محصولات خود در سال 1400 را از امروز (یکشنبه) و با عرضه تنها خودرو، تارا دستی با تنوع رنگ شروع نموده است؛ متقاضیان این مرحله به مدت سه روز (تا خاتمه روز سه شنبه 30 شهریورماه) فرصت ثبت نام خواهند داشت.

شروع پیش فروش تارا از امروز 28 شهریور 1400

بیش از یکماه از آخرین طرح پیش فروش گروه صنعتی ایران خودرو که اوخر مردادماه امسال اجرا شد، می گذرد و از مهمترین علل این وقفه، مواردی همانند اعلام نارضایتی خودروسازان از آخرین مصوبه شورای رقابت اسم شد؛ البته که رئیس شورای رقابت هم در این رابطه اعلام نمود: بهتر است خودروسازان طبق مصوبه عمل نموده و تعهدات خود را هم انجام دهند و به این هم فکر نمایند که اگر در موقعیت مسلط در بازار قرار دارند، بایستی انصاف را هم در نظر بگیرند.

ششمین مرحله از طرح پیش فروش یکساله محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در امسال، همانطور که اشاره شد، اواخر ماه گذشته (23 مردادماه) با عرضه پنج محصول پژو 207 دستی سقف شیشه ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و مدل دستی آن برگزار گردید که قرعه کشی مرحله مذکور از پیش فروش محصولات ایران خودرو 31 مرداد ماه انجام شد که در مجموع 836 هزار و 304 نفر برای 15 هزار دستگاه خودرو ثبت نام کردند.

به تفکیک و طبق آمار، 411 هزار و 29 نفر برای پژو 270 پانوراما با ظرفیت 1100 دستگاه، 85 هزار و 473 نفر برای راناپلاس(شش سرعته) با ظرفیت 2800 دستگاه، 151 هزار و 177 نفر برای سورن پلاس با ظرفیت 2100 دستگاه، 107 هزار و 293 نفر برای خودروی دناپلاس توربوشارژر دستی با ظرفیت 100 دستگاه و 81 هزار و 332 نفر برای دناپلاس توربورشارژر اتوماتیک با ظرفیت 6800 دستگاه شرکت کردند.

حال این خودروساز ثبت نام برای مرحله تازه پیش فروش با موعد تحویل حداکثر یکساله تارا دستی را از امروز (یکشنبه/28 شهریورماه) شروع نموده و به مدت سه روز (تا انتها روز سه شنبه/30 شهریور ماه) به اجرا می گذارد. موعد تحویل خودروها اردیبهشت تا مهرماه سال 1401 و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد منتخبان، معین شده است.

پس از اتمام مهلت ثبت نام طبق روال همه طرح های فروش ایران خودرو، یک روز بعد (چهارشنبه/ 31 شهریورماه) قرعه کشی را برای معین منتخبان در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از سایت ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

اسامی مشتریان نهایی هم حداکثر سه روز پس از انتها زمان ثبت نام به وسیله سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی esale.ikco.ir که ثبت نام هم به وسیله همین سایت صورت می پذیرد. ضمن اینکه پیامک هم برای منتخبان ارسال خواهد شد. پس از تعیین شدن برندگان این طرح، (مشتریان نهایی) ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را معادل 140 میلیون تومان واریز و ثبت نام خود را نهایی نمایند.

طبق برنامه ریزی اجرا شده، به منظور تنوع بخشی به رنگ محصول در این طرح، تارا به رنگ های نقره ای، خاکستری، مشکی آبنوس، آبی رویال و آبی کبود عرضه شده است و در برنامه ریزی اجرا شده، در آینده نزدیک، رنگهای خاص سفارشی هم به طیف رنگهای محصول تارا افزوده خواهد شد.

گفتنی است که طبق اعلام ایران خودرو، این گروه صنعتی برنامه افزایش ظرفیت فراوری تارا را براساس تقاضای بازار در دستور کار دارد و دستیابی به بالاترین سطح کیفی محصول تارا از اولویت های این مجموعه خودروسازی است.

محدودیت های فروش فوق العاده هم همچنان در این طرح اجرا می گردد و بر این اساس شروطی همانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... همچنان اعمال خواهند شد. گارانتی خودرو پنج ماه پس از تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه مشتری به شبکه خدمات پس از فروش باطل می گردد و حداقل کاردکرد 1000 کیلومتر در زمان مراجعه لازم است.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح های قبلی ایران خودرو که پیروز به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران خودرو، اقدام به ثبت نام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 851

به "شروع پیش فروش تارا از امروز 28 شهریور 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیش فروش تارا از امروز 28 شهریور 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید