7 فرمول برای داشتن رنگ موی شکلاتی مجذوب کننده

به گزارش مجله گذر عمر، رنگ موی شکلاتی از پرطرفدارترین رنگ موها در بین خانم هاست که محبوبیت خود را در هر دوره و تاریخی حفظ نموده است. اگر علت این محبوبیت را نمی دانید، باید بگوییم که این رنگ مو در کنار زیبایی فوق العاده ای که برای چهره به ارمغان می آورد، رنگی برای تمام سنین است؛ بنابراین فرقی نمی کند بیست ساله هستید یا شصت ساله. این رنگ مو، رضایتتان را به خوبی جلب خواهد نمود.

7 فرمول برای داشتن رنگ موی شکلاتی مجذوب کننده

ما در این مقاله قصد داریم به شکل کاملا اختصاصی سوالات شما در باب انواع رنگ موی شکلاتی را پاسخ دهیم. ضمن این که اشاره ای کوتاه به ترکیب رنگ موی شکلاتی با دکلره و بدون دکلره هم خواهیم داشت. بنابراین اگر از مخاطبان خاص رنگ شکلاتی هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

رنگ موی شکلاتی چه رنگی است؟

همان طور که از نام این رنگ تعیین است، رنگ قهوه ای یا شکلاتی، اساس این رنگ را تشکیل می دهد؛ اما اندازهی تناژ قرمز هم در این ترکیب وجود دارد. قرمزی موجود در این رنگ مو، آن را به رنگ مویی گرم تبدیل نموده است؛ اما اگر مایلید انواع رنگ موی شکلاتی را با طیف سرد تجربه کنید، کافی ست اندازهی رنگ دودی یا زیتونی را به ترکیب رنگ موی خود اضافه کنید.

انواع رنگ موی شکلاتی

اگر فکر می کنید که با استفاده از رنگ شکلاتی، موهایی با رنگ قهوه ای تیره دریافت می کنید، سخت در اشتباه هستید؛ این رنگ مو از وسیع ترین طیف رنگی برخوردار است. بنابراین صاحب هر سلیقه و خصوصیت ظاهری که هستید، با یکبار تجربه کردن این رنگ مو از هواداران پروپاقرص انواع رنگ موی شکلاتی خواهید شد.

فرمول رنگ موی شکلاتی چیست؟

برای انواع رنگ موی شکلاتی، لیست متنوعی از فرمول ها وجود دارد. برای استفاده از هر فرمول ابتدا باید دو سوال مهم را پاسخ داده باشید؛

  • اول این که چه طیفی از رنگ موی شکلاتی مورد انتظار شماست؟ تیره یا روشن؟
  • دوم این که آیا موهای شما قبلا رنگ شده است یا نه؟

پاسخ های متفاوت به این دو سوال، احتیاجمند بهره گیری از فرمول های مختلف رنگ موی شکلاتی ست.

رنگ موی خوشرنگ بدون دکلره

معمولا آسان ترین و بی دردسرترین راه برای رنگ کردن موها، دکلره کردن موهاست. دکلره آسان ترین راه است؛ اما آسیب های بعد از آن، حلاوت و شیرینی این سادگی را از بین می برد. نقش اصلی دکلره، حذف رنگدانه های مزاحم مو برای قرارگرفتن درست رنگ مو روی سر است.

به عبارت دقیق تر، زمانی که شما رنگ شکلاتی را روی موهای دکلره قرار می دهید، خیالتان راحت است که به همان رنگ موی دلخواهتان خواهید رسید. اما آسیب تماشا بافت مو، سست شدن ریشه مو و شکسته شدن ساقه مو از جمله نگرانی های خانم ها بعد از دکلره کردن موهاست که کاملا هم درست است.

برای حذف رنگدانه های مزاحم مو، راه های دیگری هم غیر از دکلره کردن وجود دارد. شما می توانید با انتخاب اکسیدان مناسب و رنگ موهایی بدون احتیاج به دکلره، رنگی چشم نواز در طیف وسیعی از انواع رنگ موی شکلاتی را تجربه کنید.

رنگ موی شکلاتی بدون دکلره

اگرچه ترکیب رنگ موی شکلاتی با دکلره، زیبایی خیره کننده ای را به موها می بخشد و محدودیت ها را برای داشتن هر نوع رنگ مویی در طیف شکلاتی از جلوی پای شما برمی دارد، اما زیبایی این رنگ مو تنها به ترکیب رنگ موی شکلاتی با دکلره محدود نمی گردد.

شما با داشتن موهایی طبیعی و رنگ نشده هم می توانید لذت تجربه انواع رنگ موی شکلاتی را به خود هدیه دهید. اگر در ادامه با ما همراه باشید، لیست کاملی از فرمول های انواع رنگ شکلاتی را بدون استفاده از دکلره در اختیار خواهید داشت.

رنگ موی شکلاتی تیره

برای داشتن موهایی با رنگ شکلاتی تیره، رنگ شکلاتی شماره 4 و 6 را با اندازهی واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره 2 ترکیب کنید. برای رسیدن به این ترکیب رنگ، هیچ احتیاجی به دکلره کردن موها وجود ندارد.

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

برای رسیدن به رنگ قهوه ای شکلاتی بدون دکلره کافی ست ترکیبی از رنگ شکلاتی شماره 6، رنگ دودی پایه 7 و رنگ زیتونی پایه 7 را ترکیب و در ادامه اندازهی واریاسیون بنفش و اکسیدان شماره 2 را به این ترکیب اضافه کنید.

رنگ موی شکلاتی فندقی

رنگ شکلاتی پایه 7 را اندازه بسیار کمی از رنگ موی فندقی پایه 6 و رنگ موی طبیعی پایه 7 را با هم ترکیب و با افزودن واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره 2 رنگی با طیف شکلاتی فندقی بدون احتیاج به دکلره را روی موهای خود تجربه کنید.

ترکیب رنگ موی شکلاتی دودی

فراهم کردن ترکیبی از رنگ شکلاتی پایه 6، رنگ موی دودی پایه 7، رنگ موی زیتونی پایه 7، اندازهی واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره 2 شما را به رنگ موی شکلاتی دودی بدون دکلره می رساند.

رنگ موی شکلاتی میانه

ترکیبی از رنگ شکلاتی میانه با اندازه کمی از رنگ های دودی شماره 6، دودی شماره 7، رنگ موی طبیعی شماره 6، واریاسیون نقره ای و اکسیدان شماره 2 برترین فرمول برای رسیدن به رنگ شکلاتی میانه بدون دکلره است.

رنگ موی شکلاتی کاکائویی

یکی از انواع رنگ موی شکلاتی، رنگ شکلاتی کاکائویی ست که فرمول آن برای موهای رنگ نشده ترکیبی از رنگ کاکائویی شماره 7، رنگ شکلاتی شماره 7، رنگ دودی شماره 7، واریاسیون بنفش و آبی و اکسیدان شماره 2 است.

کاتالوگ رنگ موی شکلاتی روشن

برای داشتن رنگ موی شکلاتی روشن ناگزیر به دکلره کردن موها هستید. برای بهره مندی از ترکیب رنگ موی شکلاتی با دکلره ضروری است قبل از آن موها را به پایه 8 برسانید و سپس ترکیبی از رنگ دودی شماره 8، رنگ بژ روشن، رنگ شکلاتی میانه، رنگ طبیعی شماره 8، اندازه لازم از کسیدان شماره 1 و مقدار کمی از واریاسیون نقره ای را روی موهای خود قرار دهید. برای رسیدن به رنگ شکلاتی روشن به زمانی حدود 35 تا 40 دقیقه احتیاج دارید.

برترین مارک رنگ موی شکلاتی

برای داشتن رنگ مویی چشم نواز و مجذوب کننده، بهره گیری از برترین مارک رنگ مو در اولویت قرار گرفته است. اگر نمی دانید چه مارکی برای چه نوع مویی مناسب است، ادامه مطلب را دنبال کنید تا با برترین مارک های رنگ مو آشنا شوید.

رنگ موی لورآل سری اکسلانس

اگر اولویت اول در رنگ مو برای شما، سلامت موهایتان است، رنگ موی لورآل برترین انتخاب است. شاید بتوان این مارک رنگ مو را اولین محصول باکیفیتی در رنگ موها دانست که ضمن افزایش نرمی و لطافت موها، از سلامت موهای شما محافظت خواهد نمود.

رنگ موی والانسی

رنگ والانسی با بهره گیری از مرغوب ترین و طبیعی ترین مواد اولیه نظیر روغن زیتون، بادام، آرگان، ویتامین C و پروتئین گندم به شما در خصوص محافظت از بافت مو و جلوگیری از خشکی و ریزش مو اطمینان می دهد. امتیاز دیگر این رنگ مو پوشش دهی بسیار بالای آن است.

رنگ موی مارال

نام این رنگ مو را حتما شنیده اید؛ رنگی دائمی که ترکیبات گیاهی موجود در آن، درخشندگی فوق العاده ای را به موهای شما می بخشد. افزایش لطافت موها، جلوگیری از وزی مو بعد از رنگ شدن و پوشش دهی بالا از مزایای قابل توجه در رنگ موی مارال است.

رنگ موی پروفشنال

پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، رنگ موی پروفشنال است. این مارک از رنگ مو با جایگزین کردن آمونیاک گازی به جای آمونیاک مایع، مقدار حساسیت افراد به رنگ های شیمیایی را به طور قابل توجهی کاهش داده است.

از دیگر مارک های رنگ مو می توان به لیستی از موارد زیر اشاره نمود که کیفیت قابل قبولی دارند.

  • رنگ موی پادینا
  • رنگ موی بیول
  • رنگ موی آلبورا
  • رنگ موی ریتون

رنگ موی شکلاتی تیره به چه پوستی میاد؟

یکی دیگر از دلایل محبوبیت رنگ موی شکلاتی متناسب بودن آن با هر رنگ پوستی ا ست. اگر صاحب پوستی سفید هستید، رنگ شکلاتی که در میان رنگ ها، رنگی گرم به شمار میرود، شما را از انتخابتان پشیمان نخواهد نمود؛ اما اگر پوستتان کمی سبزه یا جوگندمی ست، ضروری است دستی در فرمول های رنگ ببرید و با یک ترکیب جانانه از رنگ ها، از زیبایی و مجذوب کنندهیت این رنگ مو بهره مند شوید.

کلام آخر

آرایش موها سهم بزرگی در زیبایی ظاهری افراد دارند. این را شاید اولین بار کیت وینسلت با زیبایی منحصربه فردش در فیلم تایتانیک به همه ما ثابت کرد. یکی از متنوع ترین و مجذوب کننده ترین راه ها برای آرایش موها رنگ کردن است. البته باید به این نکته مهم توجه داشت که در کنار زیبایی، حفظ سلامت موها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ما کوشش کردیم در این مقاله نکاتی طلایی برای داشتن موهایی سالم و در عین حال زیبا را در اختیار شما قرار دهیم. در انتها، نظرات و نقدها شما پیرامون رنگ موی شکلاتی برای ما بسیار ارزشمند خواهد بود.

منبع: اسنپ مارکت
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1153

به "7 فرمول برای داشتن رنگ موی شکلاتی مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 فرمول برای داشتن رنگ موی شکلاتی مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید