گردش در خط ساحلی زیبای دبی مارینا؛ از هتل های مجلل تا تنوع آبزیان

به گزارش مجله گذر عمر، منطقه تفریحی ساحلی مارینا با قایق های تفریحی و بادبانی و بعلاوه آسمان خراش های پر زرق و برق، منطقه لوکس دبی به تعداد می رود.

گردش در خط ساحلی زیبای دبی مارینا؛ از هتل های مجلل تا تنوع آبزیان

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

منطقه مارینا از مهمترین نقاط تماشای شهر و نقطه آغازی فوق العاده برای ملاقات از امارات است.

یکی از برترین روش های گشت و گذار در دبی، گردش به وسیله دریاست. در مارینا می توانید یک قایق تفریحی را بدون آنکه کارت بانکی تان خالی گردد اجاره کنید. امروز قصد داریم بعضی از منطقه ها در خطوط ساحلی را ببنیم که اغلب بعنوان هشتمین عجایب دنیا شناخته می گردد.

در این سفر ساحلی با خانواده جیمز همراه شدیم که ساکن دبی است و عمویش مالکوم که از بریتانیا برای بازدید آمده است.

هنگام عزیمت از مارینا دبی با عبور از بلندترین چرخ و فلک دنیا و در حرکت به سمت دریا، آرام آرام آسمان خراش ها ناپدید می شوند و شما با وسعت دریا روبرو می شوید.

سارا درباره گردش نوار ساحلی دوبی می گوید: ما واقعا از تماشا چشم انداز های متفاوت در دبی از جمله کاخ ها، برج خلیفه و برج العرب از سمت دریا بسیار به هیجان آمدیم.

دوبی برای هتل های پنج ستاره که خطر ساحلی نخل جمیرا را در آغوش گرفته اند، شناخته می گردد.از هتل دابلیو و کمپینسکی تا شناخته شده ترین آنها آتلانتیس باشکوه.

مالکوم اوروین، که برای گردش به دوبی آمده می گوید: دبی را هرگز از این زاویه ندیده ام. همواره فکر می کردم یک خط مستقیم ساحلی دارد اما وقتی از دریا شهر را می بینید نمی توانید باور کنید که ورودی های زیادی وجود دارد که واقعا شگفت آورند. من هرگز به آمدن با کشتی به اینجا فکر نکرده بودم اما در آینده به آن فکر خواهم کرد.

با عبور قایق لوکس از روبری برج العرب، می توان مقیاس عظیم یکی از شاهکارهای معماری دبی را مشاهده کرد.

کاپیتان قایق تفریحی که با آن خط ساحلی را بازدید کردیم، می گوید:اینجا برترین جای دنیا و این برج العرب است. هر توریستی که به اینجا می آید از این برج عکس می گیرد و علت اصلی آن تصویر افق در زمینه این برج است. در زمستان دلفین های زیادی اینجا دیده می گردد.

بیش از 500 گونه مختلف ماهی و بعلاوه لاک پشت ها و دلفین ها در دریای اطراف دوبی زندگی می نمایند.

با عبور از زیر پل خلیج تجاری می توان منطقه در حال توسعه شهر را دید. کانال آبی دبی یکی از سازگارترین پروژه ها با محیط زیست است با نورافکن های خورشیدی که جاده کنار کانال را روشن می نماید. این آبراه 3.2 کیلومتری تا نهر دبی در دبی قدیم امتداد می یابد.

خط ساحلی دبی در واقع 72 مایل دریایی طول دارد که در هنگام ساخت نخل جمیرا آنرا توسعه دادند. شما می توانید در طور کانال حرکت کنید و آسمان خراش ها و برج خلیقه را از زاویه ای ببینید که تا به امروز ندیده اید.

در حالی که خورشید غروب می نماید و شام سرو می گردد و کاپیتان قایق تفریحی را به سوی ساحل می راند، زمان تامل درباره گردش روزانه است.

سارا جیمز درباره این گردش با قایق در نوار ساحلی دوبی می گوید: این واقعا روشی ساده و آرام بخش برای تماشا خط ساحلی دبی است. یک تجربه عالی. من قطعا بازدید نماینده ها، والدینم و همه فرزندانم را دوباره به اینجا می آورم. آنها اینجا را دوست داشتند و ما واقعا برترین بعد از ظهرمان را گذراندیم.

آخرین لذت این سفر هنگامی است که قایق در حال پهلو گرفتن در ساحل است و وقت آنست که یک بار دیگر دوربین ها را به سمت آسمان خراش های ساحل مارینا بگیریم که در آسمان شب چشمک می زنند.

منبع: یورونیوز
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 779

به "گردش در خط ساحلی زیبای دبی مارینا؛ از هتل های مجلل تا تنوع آبزیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردش در خط ساحلی زیبای دبی مارینا؛ از هتل های مجلل تا تنوع آبزیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید