کنسرت گروه مهر و ما تمدید شد

به گزارش مجله گذر عمر، تهران (پانا) - کنسرت هنرمندان اوتیسم، سندروم داون و سی پی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

کنسرت گروه مهر و ما تمدید شد

عالم نتاج، بنیان گذار گروه مهر و ما گفت: پرتو جویان اوتیسم، سندروم داون و سی پی بعد از اجرای بی نظیر در خانه هنرمندان و به علت استقبال مخاطبان قرار است 29 بهمن ماه امسال در فرهنگسرای نیاوران به صحنه فرایند تا بار دیگر با اجرای خود یک صدا پیغام با ما بخوانید، با ما ببینید و مهر ما را بشنوید به گوش همگان برسانند.

وی با اشاره به اینکه این کنسرت با همکاری آموزشگاه فوژان برگزار می گردد، در ادامه اعلام کرد: در طی سالیان با بهره گیری از تاثیرات آواز و موسیقی به عنوان هدیه ای از طرف مادر طبیعت توانسته ایم در راستای ایجاد انگیزه، تغییر و رشد گروه مهر و ما حرکت کنیم.

وی اظهار داشت: ریتم، ملودی و ایجاد هماهنگی در اجراهای گروهی و فردی در متعادل سازی و تقویت ادارک و شناخت گروه مهر و ما تاثیر به سزایی داشته است.

بنیان گذار گروه مهر و ما تاکید نمود: در این کنسرت قرار است قطعاتی چون الهه ناز، دل بردی از من، یک شب مهتاب، گنجشگک اشی مشی، مرغ سحر، گل گلدون و... برای مخاطبان اجرا گردد.

وی در خاتمه گفت: بعلاوه در این کنسرت فاطمه آرامش طلب، امیر شیرزاد، بهزاد جلالی، امیر محمد کمالی، بهنام جلالی، نسترن پور مقدم، میعاد عرب، نیلوفر روحانی، مدینه صابری و... از اعضای این گروه هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1081

به "کنسرت گروه مهر و ما تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنسرت گروه مهر و ما تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید