کاهش مصرف بنزین با ریمپ ایسیو در مرکز کاراک

به گزارش مجله گذر عمر، بهینه سازی سوخت و کاهش مصرف بنزین یکی از وسیله نقلیه مهمترین مزیتی است که به وسیله ریمپ ایسیو، امکان پذیر است. ECU اندازه هوا و سوخت را که باید مخلوط گردد و اندازه سوختی که هنگام رانندگی آزاد می گردد کنترل می گردد. با ریمپ ECU، می توان تنظیمات پیش فرض و استاندارد را تغییر داد و مطابق با شرایط خود، کنترل دقیقتری بر روی مخلوط سوخت داشته باشید.

کاهش مصرف بنزین با ریمپ ایسیو در مرکز کاراک

چرا مصرف بنزین خودرو افزایش پیدا می نماید؟

  • خرابی فیلتر های هوا : درصورت کثیفی یا رسوب گرفتکی فیلترها، هوای کمتری به وسیله آن ها وارد محفظه احتراق موتور شده و در پی آن موتور برای تأمین نیروی لازم جهت حرکت متحمل فشار بیشتری خواهد شد.

  • تنظیم نبودن باد لاستیک ها : بیش از حد پرباد بودن یا کم باد بودن تایرها سبب افزایش مصرف سوخت خودرو ساینا می گردد. ایراد در انژکتورهای سوخت : اگر اشکالی درنحوه عملکرد آن ها به وجود بیاید یعنی سوخت کمتر، بیشتر برسانند یا حتی سوخت رسانی به موقع را انجام ندهند، کارایی موتور را کاهش می دهند و درمصرف سوخت خودرو تاثیر خواهند گذاشت.

  • رانندگی نادرست : رانندگی سریع و نامناسب افزایش مصرف سوخت را در پی دارد

  • درجا کار کردن خودرو

  • معیوب بودن موتور : زمانی که تنظیم موتور دچاراشکال شده یا از زمان سرویس کردن آن گذشته باشد، راندمان سوخت آن کاهش می یابد.

  • کیفیت پایین سوخت مصرفی

  • استفاده از دنده اشتباه در حین رانندگی

کاهش مصرف سوخت با ریمپ ایسیو

مهمترین مزیت ریمپ، کاهش مصرف بنزین است. ترکیب چیپ تیونینگ کاراک با چاشنی افزایش مهارت در رانندگی، کاهش مصرف خودرو چشمگیری را در پی خواهد داشت، بیشترین نتیجه کاهش مصرف سوخت در موتورهای TU5 و در خودروهای اچ سی کراس و 206 بوده است که تا 15% کاهش مصرف ثبت گشت.

کاراک تعداد نمونه کارهای متعددی در زمینه کاهش مصرف سوخت در خودروهای مختلف انجام داده است. بیشتر رانندگان رضایت بالای خود را اعلام کرده اند و با تقریب 90% رضایت مشتری جلب شده است. همانطور که گفته شد مهمترین مزیت ریمپ کاهش مصرف سوخت خودرو است، در کاراک مشخصات (نقشه) ایسیو را تغییر میدهیم.

آیا ریمپ ایسیو ایمن است؟

هنگامی که یک وسیله نقلیه را ریمپ می کنیم، هدف ما بهینه سازی قدرت و گشتاور خروجی موتور در محدوده ایمنی سازنده است. ما هرگز به مرزهای موتور یک خودرو نزدیک نخواهیم شد، و آن را تضمین می کنیم.

هر فردی از وسیله نقلیه خود به طور متفاوتی استفاده می نماید و نیازها و نیازهای متفاوتی دارد، ما همواره این عوامل را در هنگام ریمپ ایسیو هر وسیله نقلیه برای تطبیق عملکرد خودرو با مجموعه نیازهای خاص مالک در نظر می گیریم.

برای اطلاعات بیشتر درباره ریمپ خودرو و اطلاع از مزایا آن، وارد لینک زیر شوید :

ریمپ چیست

منبع: چمدان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1165

به "کاهش مصرف بنزین با ریمپ ایسیو در مرکز کاراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش مصرف بنزین با ریمپ ایسیو در مرکز کاراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید