کافه سپیدگاه، کافه ای با نمادهای خاطره انگیز

به گزارش مجله گذر عمر، کافه سپیدگاه یکی از کافه های تهران در نزدیکی پارک هنرمندان است که در جایی مناسب برای گپ زدن با دوستان پس از بازدید از مراکز فرهنگی این پارک است. با گزارش خبرنگاران از این کافه همراه باشید.

کافه سپیدگاه، کافه ای با نمادهای خاطره انگیز

معرفی

کافه سپیدگاه یکی از کافه های محدوده میدان هفت تیر در تهران است که به علت نزدیکی به این میدان و بعلاوه پارک هنرمندان و دیدنخانه ایرانشهر، در محلی مناسب برای گپ و گفت های محبت آمیز واقع شده است. برای مثال می توانید پس از دیدنی یک اجرای تئاتر یا گالری در پارک هنرمندان برای برطرف خستگی و نوشیدن فنجانی قهوه به این کافه سر بزنید. کافه محیطی ساده و پر از المان های دوست داشتنی دارد. تخته هایی که متونی با گچ روی آن ها نوشته شده است و میز و جایگاه های ساده اجزایی خاطره انگیز هستند که این کافه را به محیطی متفاوت برای شما تبدیل خواهند کرد. برخورد کارکنان این کافه گرم و صمیمی است و کیفیت خوردنی های آن هم خوب است. در ادامه می توانید تصاویر خبرنگاران از این کافه را دیدن کنید.

کافه سپیدگاه کجاست؟

کافه سپیدگاه در میدان هفت تیر، کریم خان، خیابان خردمند جنوبی، پلاک 54 واقع شده است.

موقعیت کافه سپیدگاه روی نقشه

چی بخوریم؟

مدیر این کافه امتحان کردن تمامی خوردنی های این کافه را به شما پیشنهاد می دهد. در ادامه می توانید تصویر منوی این کافه را ببینید.

امکانات

کافه سپیدگاه امکاناتی مثل اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، تحویل رایگان، صبحانه، غذای بیرون بر، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی دارد. این کافه از ساعت 9 صبح تا 23 و با ظرفیت 38 نفر پذیرای شما است. کافه سپیدگاه در رده قیمتی میان رده واقع شده است.

آیا شما هم می خواهید کافه ای را به دیگران معرفی کنید؟ نام و محدوده آن را با خبرنگاران و خوانندگان ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 995

به "کافه سپیدگاه، کافه ای با نمادهای خاطره انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه سپیدگاه، کافه ای با نمادهای خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید