چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند ، عکس

به گزارش مجله گذر عمر، خودروساز چینی Voyah به تازگی از جدیدترین نسخه شخصی سازی شده Dreamer MPV خود رونمایی کرد. این خودرو با توجه به امکانات و مشخصاتی که دارد، می تواند با خودروهای سرشناس کلاس MPV رقابت کند.

چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند ، عکس

امیرمسعود عابدین- خودروی نو Voyah از طرح چهار صندلی به پیروی از دیگر مدل های MPV پیشرفته مانند دنزا D9 Pioneer Edition و زیکر 009 Glory Edition استفاده می نماید. در حال حاضر، مدل 2022 Voyah Dreamer Private Customized از 88300 دلار، معادل 5 میلیارد و 300 میلیون تومان آغاز می گردد.

از نظر ظاهری، Voyah Dreamer Private Customized Edition بر اساس مدل 2024 Voyah Dreamer ساخته شده که دارای بدنه دو رنگ و جلوپنجره بزرگ آبشاری شکل است. همان طور که از نامش پیداست، این خودروی نو از آپشن های شخصی سازی و سفارشی سازی شده نیز پشتیبانی می نماید و انتظار می رود این آپشن ها شامل متریال مختلف در کف و سقف پرستاره باشد.

به گزارش خبرنگاران ، در داخل و ردیف عقب، دو صندلی مستقل و خلبانی وجود دارد. امکاناتی ازجمله یخچال، صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی بزرگ قابل جمع شدن و بلندگوهای جمع شونده وجود دارد.

مشخصات رسمی پیشرانه در حال حاضر فاش نشده است. نسخه عادی Voyah Dreamer در انواع برقی و پلاگین هیبریدی موجود است. مدل PHEV از یک موتور 1.5 لیتری توربو و موتورهای الکتریکی دوگانه، با قدرت ترکیبی 571 اسب بخار و حداکثر گشتاور 840 نیوتن متر نیرو می گیرد و برد جامع 1231 کیلومتری (براساس CLTC) را ارائه می دهد.

نوع برقی از طرح دو موتوره با حداکثر قدرت 428 اسب بخار و 620 نیوتن متر گشتاور، همراه با بسته باتری لیتیومی سه تایی 108.73 کیلووات ساعتی استفاده می نماید که برد 650 کیلومتری را ارائه می دهد.

منبع: carnewschina

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1403 بروزرسانی: 9 خرداد 1403 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1353

به "چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چینی ها از هتل متحرک خود رونمایی کردند ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید