پیشکسوت دوومیدانی: جهان با جت حرکت می نماید ما با کالسکه

به گزارش مجله گذر عمر، سلمان حسام می گوید تقسیم منابع و بودجه در دوومیدانی سلیقه ای است و مسئولان به هر کسی هر مبلغی دوست دارند، می دهند.

پیشکسوت دوومیدانی: جهان با جت حرکت می نماید ما با کالسکه

سلمان حسام در خصوص شرایط دوومیدانی ایران به ایسنا گفت: شرایط دوومیدانی راضی نماینده نیست، خود محوری وجود دارد و تا زمانی که این موضوع حل نشود شرایط بهبود پیدا نمی نماید. اکنون از پیشکسوتان این رشته مشاوره نمی گیرند؛ من 8 کلاس بین المللی دیده ام اما یک زنگ هم نمی زنند که مشاوره بگیرند که این کار خودمحوری است. از طرف دیگر رابطه جای ضابطه را گرفته و بعضی افراد که سال هاست هیچ شاگردی ندارند و حرکتی انجام نداده اند، در فدراسیون هستند.

این پیشکسوت در خصوص تخصیص منابع در فدراسیون دوومیدانی گفت: اسپانسرهایی به این رشته وارد می شوند و منابعی را خرج می نمایند اما مسئولان برای تقسیم آن بدون مشورت و سلیقه ای عمل می نمایند و به هر کسی هر مبلغی که دوست دارند، می دهند.

قهرمان سابق پرتاب دیسک آسیا در خصوص شرایط استعدادیابی در دوومیدانی گفت: این کار اصلا به درستی انجام نشده است؛ زمانی آقای کفاشیان به من گفت برای استعدادیابی فلان ماده به فلان شهر برو، یعنی شرایط جغرافیایی و آب و هوا را هم در نظر می گرفتیم. استعدادیابی زمانی است که من به عنوان قهرمان پرتاب دیسک آسیا نفراتی را پیدا کنم که از نظر فیزیکی خوب باشد و بگویم روی آن سرمایه گذاری کنید چون برای پرتاب ها ثمربخش خواهد بود اما نخواستند و ما هم نمی رویم؛ ما مدال گرفتیم که دست کسی را نبوسیم و چمباتمه نزنیم اما بعضی این کار را انجام می دهند و حقوق هم می گیرند.

او در خصوص آینده دوومیدانی ایران اظهار کرد: جهان با جت حرکت می نماید و ما با کالسکه! هر چقدر می دویم به آن ها نمی رسیم و تا زمانی که خودمحوری در دوومیدانی وجود دارد، شرایط تغییر نمی نماید.

حسام در انتها گفت: بازنشسته وزارت ورزش هستم، سه میلیون تومان حقوق می گیرم و هشت نفر عائله دارم. از آقای ابطحی تشکر می کنم که به داد ما پیشکسوتان رسیده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 329

به "پیشکسوت دوومیدانی: جهان با جت حرکت می نماید ما با کالسکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت دوومیدانی: جهان با جت حرکت می نماید ما با کالسکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید