هتل اکسین آمل، هتلی 3 ستاره در جاده آمل به تهران، عکس

به گزارش مجله گذر عمر، این هتل در سال 1397 افتتاح شد. هتل اکسین آمل به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی آمل می تواند گزینه مناسبی برای اقامت باشد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای آمل را داشته باشید، با اقامت در این هتل لوکس و با کیفیت اوقات خوبی را سپری خواهید نمود.

هتل اکسین آمل، هتلی 3 ستاره در جاده آمل به تهران، عکس

امکانات و خدمات عمومی هتل اکسین آمل

Oxin Hotel آمل دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ اختصاصی، روم سرویس 24 ساعته، رستوران و کافی شاپ است. لابی، سالن همایش و مرکز خرید نیز از امکانات هتل اکسین آمل محسوب می گردد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل اکسین آمل

هتل اکسین آمل دارای 21 اتاق شیک و مدرن و مجهز به امکانات رفاهی از جمله مبلمان، تخت، کمد لباس، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، چای ساز، تلویزیون ال سی دی و تلفن است. همچنین اتاق های این هتل دارای صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سشوار، حوله، مسواک و دیگر ملزومات بهداشتی است. هتل اکسین آمل دارای اتاق ویژه عروس است که گزینه مناسبی برای زوج های جوان به شمار می آید. چشم انداز زیبای رو به شهر اتاق های هتل اکسین آمل نظر مهمانان بسیاری را به سوی خود جلب می نماید. ساعت تحویل اتاق در این هتل ساعت 14 و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 است.

امکانات رستوران هتل اکسین آمل

رستوران فضای باز و کافی شاپ هتل اکسین با غذا های متنوع و لذیذ و انواع نوشیدنی های سرد و گرم آماده ارائه خدمات به مهمانان عزیز است. این رستوران با دارا بودن محیطی شیک و زیبا و پرسنلی مجرب و کارآزموده مسافران و گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می نماید.

انواع اتاق های هتل اکسین آمل

رویال سوئیت سه تخته (دبل سینگل)

اتاق دبل برای دو نفر

اتاق سه تخته دبل سینگل

امکانات هتل اکسین آمل

هتل اکسین در مجموعه اکسین لند آمل واقع شده است که این مجموعه دارای سیتی سنتر، تالار، سالن بدنسازی، بیلیارد، شهر بازی، آمفی تئاتر، سالن آرایش و زیبایی و مزرعه کودک است که با اقامت در این هتل می توانید از امکانات این مجموعه نیز استفاده نموده و اوقات خوشی را سپری کنید.

هنگام اقامت در هتل اکسین نگران حیوانات خانگی خود نباشید چون می توانید آن ها را به مرکز نگهداری از حیوانات خانگی مجموعه اکسین لند سپرده و با خیالی آسوده از سفرتان لذت ببرید. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. صبحانه به صورت بوفه در این هتل سرو می گردد که شامل چای، نسکافه، کره، سالاد الویه، عسل، انواع مربا، خامه، تخم مرغ، املت و سوسیس است.

این هتل دارای فضای سبز و آلاچیق بوده و محیطی مناسب جهت استراحت گردشگران را فراهم می نماید. استعمال دخانیات از قبیل سیگار و قلیان در فضا های بسته این هتل ممنوع است. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل اکسین آمل از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد.

دلایل انتخاب هتل اکسین آمل

تمیزی هتل و اتاق ها

امکانات رفاهی مدرن

قیمت مناسب

پرسنل مجرب و خوش برخورد

فاصله هتل اکسین آمل تا اماکن و جاذبه های گردشگری و دیدنی نزدیک

فاصله هتل اکسین آمل تا پارک دهکده طلایی: 7 کیلومتر

فاصله هتل اکسین آمل تا عمارت مقبره میر عظیم: 7.4 کیلومتر

فاصله هتل اکسین آمل تا پل دوازده چشمه: 7.7 کیلومتر

فاصله هتل اکسین آمل تا موزه آمل: 8.2 کیلومتر

فاصله هتل اکسین آمل تا پل معلق آمل: 8.3 کیلومتر

فاصله هتل اکسین آمل تا آتشکده آمل: 9.1 کیلومتر

فاصله هتل اکسین آمل تا پارک جنگلی هلومسر: 11.1 کیلومتر

فاصله هتل اکسین آمل تا پارک میرزا کوچک خان جنگلی: 24.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 317

به "هتل اکسین آمل، هتلی 3 ستاره در جاده آمل به تهران، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل اکسین آمل، هتلی 3 ستاره در جاده آمل به تهران، عکس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اکسین آمل، هتلی 3 ستاره در جاده آمل به تهران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید