ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم عزاداری در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان دادیار حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: شرایط شیوع ویروس کرونا در سطح استان سیستان و بلوچستان به بحران تبدیل شده و در حالی که نمازهای جمعه و جماعات برادران اهل سنت و تشیع تعطیل شده، بدیهی است که هرگونه تجمع و مراسم عمومی را هم شامل می شود.

ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم عزاداری در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگاران ابوالفضل احمدزاده افزود: انتظار ما از جوانان فهیم هیاتی این است که خودشان داوطلبانه نسبت به این کار مهم که مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد سهیم شوند تا ما هم به ناچار مجبور به تعطیلی هیات نشویم.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی جوانان خام بدون تفکر و تعقل، معتقدند این مراسمات دارالشفاست و مواردی را مطرح می کنند که دور از شان و جایگاه اهل بیت است و انتظار می رود بزرگان مذهبی نسبت به آگاه سازی و اطلاع رسانی به این افراد اقدام جدی کنند.

قاضی احمدزاده ادامه داد: نکته مشهود این است که در شرایط فعلی برگزاری هرگونه تجمع عمومی بر طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا ممنوع است و عزیزان هیاتی هم باید بدانند که عمل به دستورات ستاد مقابله با شیوع کرونا خواست و مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 798

به "ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم عزاداری در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم عزاداری در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید