مقامات انگلیس: بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را در اروپا داریم

به گزارش مجله گذر عمر، طبق تازه ترین آمار منتشر شده، انگلیس بالاترین نرخ مرگ و میر بر اثر کرونا را در میان کشور های اروپایی داراست.

مقامات انگلیس: بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را در اروپا داریم

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش به نقل از ایندیپندنت، طبق جدیدترین آماری که امروز، پنج شنبه از سوی دفتر آمار ملی انگلیس منتشر شده، انگلیس از بالاترین نرخ مرگ و میر ناشی از کرونا در میان کشور های اروپایی رنج می برد.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی مرکز ملی آمار انگلیس (ONS) امروز پنجشنبه منتشر شد، میزان شیوع کرونا در این کشور نشانگر بالاترین نرخ مرگ و میر اضافی ناشی از کرونا در میان تمامی کشور های اروپایی است.

تلفات اضافی یک ابزار اندازه گیری است که نشان می دهد چه میزان افراد بیشتر از معمول در یک دوره تعیین جان خود را از دست داده اند. طبق اعلام مرکز آمار انگلیس، این اقدام، بهترین روش برای مقایسه تأثیرات مرگ و میر در سطح بین المللی است.

مقامات انگلیس گفته اند این مسأله سبب اجتناب از مشکلاتی خواهد شد که ناشی از آن است که کشور های مختلف آمار مرگ و میر بر اثر کرونا را به روش های مختلف به ثبت رسانده اند.

همچنین بنا بر اعلام رسانه های انگلیس، انتظار می رود دولت این کشور دوره قرنطینه را برای افرادی که در داخل انگلیس از نشانه های بیماری کرونا برخوردار هستند، از هفت روز به 10 روز افزایش دهد. این در حالی است که وزیر بهداشت انگلیس گفته است در مورد موج دوم کرونا که این کشور را هدف قرار داده، نگران است.

لازم به ذکر است طبق جدیدترین آمارها، تا کنون نزدیک به 46 هزار نفر بر اثر کرونا در انگلیس جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که آمار مبتلایان به این بیماری نیز به بالای 300 هزار نفر رسیده است.

همچنین شمار مبتلایان به کرونا در دنیا به بالای 17 میلیون نفر رسیده که از این تعداد، بیش از 670 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 188

به "مقامات انگلیس: بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را در اروپا داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات انگلیس: بالاترین آمار مرگ و میر ناشی از کرونا را در اروپا داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید